کد خبر 68727
۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
نرخ بلیت مترو و اتوبوس هنوز قطعی نشده است

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ بلیت مترو و اتوبوس هنوز در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب نرسیده است و موضوعاتی که اعلام می‌کنم نظرات شخصی است.

به گزارش  پرشین خودرو، علیرضا دبیر در تذکر پیش از دستور سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: نرخ بلیت مترو و اتوبوس برای سال آینده هنوز به تصویب صحن علنی شورای شهر تهران نرسیده بلکه در کمیسیون‌های مختلف در حال بحث کارشناسی است و هنوز کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع را بررسی نکرده است.

وی افزود: هنگامی که نرخ بلیت حمل و نقل عمومی در صحن علنی شورای شهر مطرح شود تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد و مردم نگران نباشند.

دبیر گفت: ما می‌دانیم ساخت یک کیلومتر مترو 200 میلیارد تومان هزینه در بر دارد و دولت‌ها نیز کمکی نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث حمل و نقل عمومی خط قرمز ما است و چون به زندگی مردم متصل است قطعا تصمیمی خواهیم گرفت که به ضرر مردم نباشد.

فارس

کد خبر 68727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • UGD ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
    0 0
    قیمت پارکینگ های عمومی بیش از 100 درصد افزایش یافته . تا ماهه گذشته پارکینگ لاله از 8 صبح تا 8 شب می گرفت 2000 تومان که البته در سال 93 برای 24 ساعت 2400 میگرفت اما الان برای 24 ساعت شده 6200 و برای 8 صبح تا 8 شب شده 4200...چه خبره این همه گرانی؟