کد خبر 68798
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
دود داریم ولی یك خبر از باران نیست

پرشین خودرو: امروز سومین روز متوالی آلودگی هوا در تهران است. هر سال با شروع اسفند ماه هوا به سمت طبیعت بهاری می‌رود اما از دوم اسفند تاكنون آسمان دودآلود بوده و خبری از باد و باران نیست.

به گزارش پرشین خودرو، از ابتدای زمستان امسال تاكنون هوا یك روز پاك، 30روز سالم، 28روز ناسالم برای گروه‌های حساس و 4روز ناسالم برای همه بوده است. در پی حاکمیت پایداری هوا امروز نیز مانند دو روز گذشته، هوای تهران آلوده خواهد بود. دیروز شاخص هوا روی عدد ۱۳۳ و شرایط ناسالم برای گروه های حساس بود و این شاخص امروز ساعت 8 به عدد 124 رسید.

به گفته مریم نادری مدیر واحد پایش و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پیش بینی های انجام شده حاکی از حاکمیت شرایط جوی نسبتا پایدار در روز جاری بوده و تنها در برخی ساعات وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 4 متر بر ثانیه) انتظار می رود. به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر امروز چهارشنبه، بر سرعت باد افزوده شده و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 5 تا 7 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش بینی می شود. با تداوم این شرایط جوی در روز پنجشنبه، کماکان در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید غربی انتظار می رود. همچنین دما طی دو روز آینده به طور نسبی افزایش می یابد. نتایج پیش بینی کیفیت هوا بر برقراری شرایط کیفی نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس در روز جاری دلالت می کند.

 

کد خبر 68798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha