نمایش كامیون جدید ولوو FMX در نمایشگاه خودرو اهواز

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی شركت سایپادیزل از انجام مقدمات لازم جهت حضور چشمگیر این شركت در دوازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اهواز خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، ابوذر مصلحی با اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل با تدوین برنامه ای جامع و هدفمند و با نمایش محصولات جدید و شرایط متنوع پیش فروش و فروش خودروهای تجاری در نمایشگاه خودرو اهواز حضوری فعال خواهد داشت.

در این راستا، محصولاتی چون: كشنده ولوو FH500، كشنده ولوو FH460، ولوو FMX، دانگ فنگ T480 و کامیونت الوند 8 تن خواب دار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیر بازاریابی شرکت سایپادیزل با اشاره به جایگاه استراتژیک استان خوزستان در صنعت حمل و نقل کشور یادآور شد: رتبه دوم در میزان کالای حمل شده با بیش از 3 هزار تن انواع کالا، تعداد قابل توجه پایانه های بار و شرکتهای حمل و نقل کالا و نیز وجود مجموعه های بزرگی همچون فولاد، پالایشگاه، پتروشیمی، و صدها واحد صنعتی در استان خوزستان، نشان از ظرفیت های مناسب و جایگاه ویژة حمل و نقل این استان در کشور دارد.

مصلحی اضافه کرد: با توجه به علاقه وافر مردم استان سرافراز خوزستان به گروه محصولات ولوو، 3 محصول ولوو: FMX-FH460 -FH500 برای نمایش و معرفی بیشتر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت كه این گردهمایی، نخستین نمایش و معرفی عمومی محصول جدید ولوو FMX‌ اولین كامیون كمپرسی با گیربكس اتوماتیك در ایران خواهد بود.

این گزارش می افزاید: شركت سایپادیزل با در اختیار گرفتن فضایی بالغ بر 400 متر مربع در قالب سایر شركت های گروه خودروسازی سایپا، به نمایش و معرفی دستاوردهای خود خواهد پرداخت.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه خودروی اهواز از 7 لغایت 10 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های اهواز برگزار خواهد شد.

 

 

 


 

کد خبر 68804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha