کد خبر 68807
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
صدور روزانه ۱۵هزار فاکتور خرید اینترنتی

پرشین خودرو: مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ روز گذشته در یک کنفرانس خبری با رسانه های داخلی ضمن تشریح دستاورده ها و برنامه های این شرکت به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ گفت.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسنعلی باغبانیان در این نشست اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید کنندگان داخلی ، بیش از ۹۰ درصد محصولات ارایه شده در شبکه فروش این شرکت از بازار داخلی تهیه و تامین می شود.

وی می گوید: تنها بخش کمی از محصولاتی خارجی که امکان تولید آن در داخل کشور وجود ندارد در شبکه فروش این شرکت عرضه می شود.

سهم ۹۵ درصدی از فروش غیر حضوری

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۷۹ بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد افزود: در حال حاضر حدود ۹۵ درصد از فروش غیر حضوری کشور از طریق ۵۰۴۰ انجام می شود و این شرکت سهم بسزایی در تامین مایحتاج مورد نیاز مردم را بر عهده دارد.

صدور روزانه ۱۵ هزار فاکتور

مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در ادامه یادآور شد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۵ هزار فاکنور فروش در این مجموعه صادر می شود که این رقم ، در مقایسه با سایر رقبای ما در بازار عدد قابل توجهی است.
درخواست کارآفرینان از دولت

باغبانیان در ادامه این نشست خبری ضمن انتقاد از رفتار و گفتار برخی اشخاص در مواجهه با کارآفرینان گفت: ما به عنوان یکی از کارآفرینان برجسته کشور به هیچ عنوان از دولت توقع حمایت مالی نداشته و به بدنبال ایجاد انحصار در بازار نیستیم.

وی افزود:انتظار ما از دولت و دستگاههای ذی ربط ، ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه فضای کسب و کار در کشور و حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر اداری هستیم.

حرکت در مسیر قانون

مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه پرداخت مالیات نیز گفت: تمامی فعالیت های ما در چارچوب قانون و مقررات جمهوری اسلامی است و در این راستا خود را موظف و متعهد میدانیم تا در مسیر قانون گام برداریم. لذا ما نیز همانند سایر فعالان بخش تجاری کشور بر اساس قانون ، مالیات و تمامی حقوق و عوارض قانونی خود را می پردازیم.

ایجاد ۴ هزار شغل جدید

باغبانیان در ادامه از برنامه این شرکت برای ایجاد ۴ هزار شغل جدید در سال آینده خبر داد.
وی گفت: تمامی تمهیدات از جمله سرمایه گذاری های لازم برای ایجاد این میزان شغل صورت گرفته و امیدواریم در سال ۹۶ به این هدف مهم نیز دست پیدا کنیم.

هر ماه یک آرزو

حسنعلی با غبانیان در پایان از اجرای طرح جدید این شرکت در سایت ۵۰۴۰ خبر داد و گفت: هر ماه بر اساس نظر کاربران یک آرزوی مطرح شده در این سایت برآورده می شود. به گفته وی این طرح تا کنون با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.





 

کد خبر 68807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha