سال آینده با خودروهای  بی کیفیت برخوردمی شود

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی گفت: به روز رسانی تجهیزات ناجا از اولویت های این نیروست و براین اساس ، تجهیزات ، سال آینده به روزتر می شود.

به گزارش پرشین خودرو،  سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در حاشیه همایش ملی معماری ناجای آینده افزود: مجلس شورای اسلامی و دولت به روز رسانی بخشی از این تجهیزات را پذیرفته است اما در زمان تخصیص بودجه، نمی دانیم چند درصد محقق می شود.
وی تصریح کرد: در هر صورت با روحیه جهادی فرماندهان با حداقل امکانات وظایف خود را انجام می دهیم.

**برخورد با خودروهای بی کیفیت


سردار اشتری در مورد برخورد با خودروهای بی کیفیت، اظهارکرد: پلیس راهور و آگاهی با شرکت های سازنده خودرو، جلساتی داشته و نکته های مدنظر را اعلام کرده است؛ در صورتی که خودروسازها این نکات را تامین کنند، با آنها همکاری خواهیم داشت.
اشتری گفت: تغییرات در سطح خرد و کلان رخ می دهد حال باید این موضوع را مد نظر قراردهیم که در این شرایط آیا آمادگی مواجهه با این تغییرات را داریم؟ وظیفه ناجا حفظ نظم و امنیت است، آیا در سال های آینده نیروی انتظامی توانایی انجام این وظیفه را دارد؟ وی خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی با تغییرات کشور، خود را منطبق کرده و در بخش هایی نیز پیشرفت داشته است و این شتاب در نیروی انتظامی ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی در زمینه مقاله های ارسالی به نخستین همایش ملی معماری ناجای آینده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سطح ستاد کل نیروهای مسلح اولین سازمانی است که این همایش را برگزار می کند، گفت:بیش از 200مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 190 مقاله به عنوان برترین ها انتخاب شد.
همایش ملی معماری ناجای آینده امروز چهارشنبه در دانشگاه نیروی انتظامی (امین) برگزار شد.

ایرنا

کد خبر 68810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha