کد خبر 68828
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
غرش‌های بی‌نظیر پورشه

پرشین خودرو: به اعتقاد پورشه، ۵ پیشرانه‌ی تولیدی این شرکت وجود دارند که دارای غرش‌های بی‌نظیری هستند.

به گزارش پرشین خودرو، تعداد انگشت‌شماری خودروساز مانند کمپانی پورشه وجود دارند که قادر به ارائه‌ی چنین صدایی از پیشرانه‌های خود هستند. درحالی‌که تعدادی شرکت وجود دارند که خودروهایی با صدای بلندتر پیشرانه‌ تولید کرده‌اند، مدل‌های قوی‌تر پورشه اغلب غرش‌های شگفت‌انگیزی دارند که توسط هر فردی در این صنعت بی‌همتا خوانده می‌شود.

به‌منظور تصدیق تعدادی از بهترین مدل‌های پورشه، این خودروساز مستقر در اشتوتگارت، ویدیویی منتشر کرده است که در آن پنج خودرو تولیدی پورشه که دارای بهترین صدای غرش هستند، به نمایش درآمده‌اند.

پنجمین خودروی این لیست پورشه ۹۱۱ کاررا RS 2.7 است. این خودرو نه‌تنها یکی از به‌یادماندنی‌ترین مدل‌های ساخته‌شده توسط پورشه تا به امروز است، بلکه به نظر می‌رسد در این ارزیابی نیز جایگاه نسبتاً خوبی کسب کرده است. مقام چهارم از آن پورشه اسپایدر ۵۵۰ افسانه‌ای است که جیمز دین به‌طور غم‌انگیزی در آن جان باخت. اگرچه پیشرانه‌ی مورد استفاده در آن یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری کوچک است که تنها ۱۱۰ اسب‌ بخار توان تولیدی دارد، اما صدای شگفت‌انگیز اگزوز اسپایدر ۵۵۰ عملکرد فوق‌العاده‌ی آن را با جثه‌ی کوچکش به اثبات می‌رساند.

در جایگاه سوم آخرین نسل از پورشه ۹۹۱ یعنی پورشه 911 GTS RS‌ قرار دارد. به لطف پیشرانه‌ی دور بالای شش سیلندر ۴.۰ لیتری‌، تصور دلیل اینکه چرا کمپانی پورشه آن را یکی از بهترین‌‌ها می‌خواند، سخت نیست. در نهایت مقام اول و دوم به ترتیب به خودروهای پورشه کاررا GT و اسپایدر ۹۱۸ تعلق می‌گیرد که به‌عنوان خودروهایی با پیشرانه‌ی دارای شگفت‌انگیزترین صدا انتخاب می‌شوند.

زومیت

کد خبر 68828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha