هیات پژو از خطوط تولید قطعه‌سازان ایرانی بازدید کرد

پرشین خودرو: هیات فنی پژو در راستای آشنایی با وضعیت قطعه‌سازان ایرانی برای داخلی‌سازی محصولات مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ)، از چندین واحد قطعه‌سازی داخلی بازدید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در بازدید هیات پژو مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران گزارشی از روند تولید در این شرکت ارایه کرد.

این شرکت دارای سه خط قالب گیری تمام اتوماتیک برای تولید انواع قطعات چدنی در اندازه های مختلف و یک خط ریخته‌گری به روش لاست فوم است.

شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی در زمینه طراحی، ساخت و تولید قطعات ریخته چدنی وسایل نقلیه سبک، سنگین و همچنین عمده قطعات اصلی تراکتور و قطعات اصلی انواع خودروهای داخلی نظیر بلوک سیلندر، بدنه موتور، پوسته موتور، قطعات ایمنی و ... فعالیت می‌کند.

طبق اعلام ایران خودرو شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران دیگر واحد قطعه سازی بود که هیات پژو از آن دیدار کرد. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۲۵ هزار تن قطعه را دارد و توان‌مندی اختصاصی این شرکت تولید انواع میل لنگ و تولید انواع قطعات با وزن‌های ۲۰۰ گرم تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ است.

هیات فنی پژو فرانسه در ادامه بازدید خود از واحدهای قطعه سازی داخلی از شرکت پیستون سازی ایران نیز بازدید کرده و در جریان چگونگی تولید انواع پیستون قرار گرفتند.

ساپکو به عنوان زنجیره تامین قطعات گروه صنعتی ایران خودرو، نقش محوری در داخلی سازی قطعات محصولات شرکت ایکاپ و هدایت قطعه‌سازان داخلی برای همکاری مشترک با شریک فرانسوی (ایران خودرو و پژو) را دارد

کد خبر 68836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha