قوی ترین پورشه پانامرا هیبریدی راهی ژنو شد+تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه که نسل دوم پورشه پانامرا هیبریدی را تحت عنوان Panamera 4 E-Hybrid در شهریورماه امسال معرفی کرده بود، حالا نسخه‌ای قوی‌تر از این اتومبیل را با حرف اضافه S آماده کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، این پورشه پانامرا هیبریدی جدید قرار است تا در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 معرفی و نمایش عمومی آن در غرفه اختصاصی پورشه صورت گیرد.

 

 

همین ابتدای کار گفتنی است که کمپانی خودروسازی پورشه برای تامین انرژی حرکتی این خودرو، همانطور که از نامگذاری اتومبیل هم پیداست از یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی استفاده کرده است که متشکل از یک پیشرانه درون سوز هشت سیلندر 4 لیتری توربوشارژر، در کنار یک موتور الکتریکی بسته شده به باطری‌های لیتیوم یونی مایع سرد است که به صورت جداگانه پیشرانه درون سوز می‌تواند حداکثر قدرتی 550 اسب بخاری و موتور الکتریکی هم می‌تواند حداکثر قدرتی 136 اسب بخاری تولید کند که در مجموع نیرویی 680 اسب بخاری در کنار گشتاور 850 نیوتن متری بدست می‌آید.

 

 

مدل اولیه پورشه Panamera 4 E-Hybrid مجهز به پیشرانه‌ای درون سوز شش سیلندر 2.9 لیتری در کنار یک موتور الکتریکی مشابه است که می‌تواند در مجموع قدرتی 462 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتن متری در اختیار اتومبیل قرار دهد.

 

 

پیش از این هم در مدل اولیه شاهد شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت حدودا 278 کیلومتر بر ساعتی بودیم، ولی حالا به لطف پیشرانه‌ای قدرتمند 8 سیلندر، می‌توان انتظار شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت حدودا 310 کیلومتر بر ساعتی را از پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid داشت.

 

 

طراحی ظاهری این اتومبیل هم به نسبت مدل‌های قبل تغییر چندانی نداشته است و برای شناخت بهتر آن می‌توان به کالیبراسیون سبز رنگ ترمزهای آن توجه کرد، ولی در آخر هم می‌توان گفت که خودروی پورشه پانامرا Turbo S E-Hybrid با قیمت 184 هزار و 400 دلاری در مدل پایه و همچنین با قیمت 194 هزار و 800 دلاری در مدل فول آپشن به مشتریان عرضه خواهد شد.

کد خبر 68976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha