کد خبر 69018
۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
تیزر جذاب تاپ‌گیر برای فصل 24

پرشین خودرو: مشهورترین شوی تلوزیونی جهان، به زودی با فصل بیست و چهارم خود باز خواهد گشت. هرچند فصل قبلی تاپ‌گیر بدون حضور مجریان همیشگی با جذابیت کمتری همراه بود، از تیزر جدید به نظر می‌رسد در سری پیش‌ رو، همه چیز بهتر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، فصل جدید تاپ‌گیر که در ایران به آن تخت گاز هم گفته می‌شود، از فروردین ماه توسط بی‌بی‌سی پخش جهانی خواهد شد. این نمایش تلوزیونی که اولین بار در سال ۱۹۷۷ برای بررسی خودروهای روز آغاز به کار کرد؛ از سال ۱۹۹۷ با حضور یک مهندس و روزنامه‌نگار مجلات خودرو به نام جرمی کلارکسون در نقش مجری و کارشناس، شکل جذاب‌تری به خود گرفت و از سال ۲۰۰۲ با حضور دو مجری دیگر (ریچارد هموند و جیمز می) تبدیل به مهم‌ترین برنامه‌ی تلوزیونی مرتبط با صنعت خودروی جهان شد.

 

تیزر تاپ‌گیر 2017

 

فصل اخیر تاپ‌گیر که سری ۲۳ محسوب می‌شد، اولین فصل این مجموعه بود که سه مجری معروف خود را به دلیل اختلاف و درگیری بین جرمی کلارکسون و تهیه‌کنندگان برنامه، در اختیار نداشت و با چند چهره‌ی کاملا جدید که یکی از رادیو آمده و دیگری بازیگر سریال‌های تلوزیونی آمریکایی بود، پخش شد که با توجه به محبوبیت فصل‌های قبل، یک شکست فاجعه‌بار برای بی‌بی‌سی محسوب شد و بیش از نصف تماشاگران خود را از دست داد.

 

تیزر تاپ‌گیر 2017

 

در فصل جدید سه مجری اصلی مت لبلانک (Matt LeBlanc) بازیگر سریال معروف دوستان (Friends)، کریس هریس (Chris Harris) تحلیل‌گر و نویسنده‌ی مشهور خودرو، همراه با روری رید (Rory Reid) که او هم مجری و کارشناس خودرو است، حضور خواهند داشت و خبری از کریس ایوانز مجری و تهیه‌کننده مشهور رادیو و تلوزیون بریتانیا در آن نخواهد بود. از مشکلات فصل قبل تاپ‌گیر که بگذریم، از تیزر رسمی جدیدی که چند روز پیش منتشر شد، می‌توان فهمید که لااقل در فصل آتی، خودروهای بسیار جذاب و هیجان‌انگیزی معرفی و بررسی خواهند شد.

زومیت

کد خبر 69018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha