بازگشت موتورسیکلت محبوب ژاپنی به ایران با قلب برقی

پرشین خودرو: یک خبر خوش برای آنهایی که سال های دور با هوندا 125و یاماها 100خاطره دارند و هنوز هم موتور سواری با یک موتور ژاپنی و باکیفیت برایشان یک اولویت است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این روزها که ترافیک، دود و آلودگی صوتی دغدغه و مشکل اصلی مردم شهرهای بزرگ شده، شنیدن خبر ورود موتور سیکلت های برقی آنهم از نوع ژاپنی و باکیفیتش که توسط تیم تحقیقاتی دو کارخانه هوندا و یاماها ساخته شده، برای خیلی از موتور سوارها خبر خوبی است.

در این آشفته بازار ورود موتور سیکلت های برقی، که البته همگی با برندهای مختلف و اکثرا کم کیفیت چینی وارد کشور می شوند، تراموتورز ژاپن درست مثل سال های دور تکنولوژی ژاپن را راهی بازار ایران کرده است تا بازهم مثل گذشته حرف اول و آخر در بازار موتورسیلکت را به زبانی ژاپنی بزند.

شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری تراموتورز ژاپن انواع موتورهای برقی مناسب با بازار ایران را با قیمتی مناسب و حتی رقابتی با نمونه های چینی وارد بازار کرده است تا امکان استفاده از کیفیت و تکنولوژی ژاپن با هزینه ای به اندازه نمونه های چینی آن برای موتورسواران فراهم شود.


تراموتورز تلفیقی از هوندا و یاماها


موتورسیکلت های برقی تراموتورز حاصل سال ها فعالیت تیم های تحقیقاتی دو شرکت بزرگ موتور سازی هوندا و یاماهای ژاپن است که با اتکا به این پشتوانه قوی توانسته ، بیش از 40درصد فروش بازار موتورسیکلت در ژاپن را به خود اختصاص دهد. تراموتورز یک ایده خلاقانه از مدیران پیشین اپل، گوگل و سونی در ژاپن است و با ورودش به ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


شارژ باطری در خانه و محل کار


موتور سیلکت های برقی و قابل شارژ تراموتور یک تفاوت بزرگ با رقبای چینی خود دارد. علاوه بر کیفیت بالا، باطری های قابل حمل این موتورسیکلت ها یک ویژگی منحصر به فرد است که امکان جدا سازی آن از موتور سیکلت و شارژ آن در محل کار و خانه را به شما می دهد. با این ویژگی دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باطری موتور خود باشید.چراکه با داشتن یک باطری زاپاس به راحتی قادر به انجام تمامی سفرهای شهری خود با یک موتور برقی خاص خواهید بود.

با هر بار شارژ باطری می توانید تا 60کیلومتر را طی کنید، البته با سرعتی بیش از 65کیلومتر در ساعت.

هولدینگ داتیس به عنوان نماینده انحصاری موتورهای تراموتورز در ایران خدمات فروش و پس از فروش گسترده این محصول با کیفیت ژاپنی را در سراسر ایران برعهده دارد.

برای خرید  موتورسیکلت برقی تراموتور می توانید با شماره 75306 -021 تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان داتیس خودرو استفاده کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت داتیس خودرو به آدرس  Datiskhodro.com  با دیگر محصولات این شرکت آشنا شوید.

 

 

 

 

.

کد خبر 69052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha