نصب 18 هزار تابلوی مسیر نما برای مهمانان نوروزی تهران

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از نصب 18 هزار تابلوی مسیرنما در جاده های این استان به منظور راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، نصراله نژاد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تهران ویژه نوروز 96 گفت: به منظور ارائه خدمات نوروزی علاوه بر تابلوهای مسیرنما ، نشانه های ایمن سازی نیز در جاده ها نصب شده است.
وی افزود:10 هزار نشانه ایمن سازی در جاده های استان نصب و 500 کیلومتر از جاده ها نیز خط کشی مجدد شده است .
نصراله نژاد اضافه کرد: لکه گیری و درزگیری جاده ها نیز تا پیش از پایان سال صورت خواهد گرفت.
وی افزود: هوشمندسازی جاده ها نیز در دستور کار قرار دارد و 30 دوربین نظارت تصویری و همچنین 75 دوربین ثبت تخلفات در جاده های تهران وجود دارد که با افزایش 20 دوربین ثبت تخلفات تا پایان امسال ، 95 دوربین در جاده های استان فعال است.
نصراله نژاد اضافه کرد: 90 دستگاه تردد شمار نیز در ورودی ها و خروجی های تهران تعبیه شده است.
وی گفت: 30 هزار کتابچه راهنما نیز به منظور اطلاع رسانی به مسافران نوروزی تهیه شده است که در پایانه های تهران و مجتمع های رفاهی جاده ها توزیع می شود.
نصراله نژاد افزود: آماده سازی مجتمع های خدماتی بویژه بخش نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت : 36 راهدارخانه ،6 واحد حمل و نقل شامل 31 خودروی سبک و 144 خودروی سنگین برای خدمات نوروزی در جاده های تهران درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه 300 راهدار نیز در ایام نوروز برای ارائه خدمات به مهمانان در جاده ها حضور دارند ادامه داد: سامانه 141 گویا و 1141 پیامکی برای اطلاع رسانی در زمینه خدمات جاده ای در اختیار هموطنان است.

واحدمرکزی خبر

کد خبر 69073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha