کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس کنگاور

پرشین خودرو: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عوامل انتظامی شهرستان کنگاور بیش از ۱۰۰ هزار لیتر نفت سفید را کشف و یک باند قاچاق سوخت را نیز متلاشی کردند.

به گزارش  پرشین خودرو، سردار منوچهر امان اللهی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس کنگاور خبر داد.

وی افزود: عوامل پلیس امنیت عمومی کنگاور با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند فعال در امر قاچاق سوخت را شناسایی کنند و با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت دستگیری اعضای باند وارد عمل شوند.

امان الهی ادامه داد: با گسترش دامنه اقدامات اطلاعاتی محور تردد دو دستگاه کامیون سوخت رسان مشخص شد و اکیپی از عوامل انتظامی ضمن برپایی ایستگاه ایست و بازرسی، در محور کنگاور- کرمانشاه مستقر شدند و پس از توقف تانکرهای سوخت، مدارک گمرکی را مورد بررسی قرار دادند.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: رانندگان خودروها با ارائه بارنامه جعلی قصد گمراه کردن عوامل انتظامی را داشتند اما هوشیاری پلیس و کار اطلاعاتی قوی منجر به کشف ۶۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و دستگیری سه قاچاقچی سوخت شد.

سردار امان اللهی ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به محل دپوی سوخت قاچاق واقع در یکی از روستاهای تابعه کرمانشاه اعتراف کردند و عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل شخصی یکی از متهمان، ۴۰ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با استفاده از شیوه و شگردهای خاص، نفت سفید را از مراکز پخش فراورده های نفتی خریداری کرده بودند و قصد داشتند محموله های موردنظر را به استان های شرقی کشور انتقال دهند.

مهر

کد خبر 69077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha