«تبلیغات نوآورانه در صنعت خودرو» آمد+جزئیات

پرشین خودرو: کتاب «تبلیغات نوآورانه در صنعت خودرو» از سوی انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران چاپ و به بازار نشر کشور عرضه شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این کتاب جدید و کاربردی را آقایان رضا محمد کاظمی، سامان فیرزی و مصطفی جعفری به رشته تحریر در آورده اند که در سه فصل با تیراژ 2000 نسخه انتشار یافته است.
براساس این گزارش، در فصل اول این کتاب مبانی نظری تبلیغات در صنعت خودرو مانند بازاریابی و تبلیغات، انواع تبلیغات، اهداف تبلیغات، اثربخشی تبلیغات و ... مورد بحث و برسی قرار گرفته است.
در فصل دوم نیز به انواع مدل های اثربخشی تبلیغات مانند مدل آیدا، مدل داکمار، مدل سلسله مراتب اثرات، مدل دبلیو بلای و ... پرداخته شده است.
اما فصل سوم این کتاب جدید به بررسی "اقدامات تبلیغاتی شرکت های موفق" در صنعت خودرو پرداخته و این بررسی را در قاره های مختلف اعم از آسیا، آمریکا و اروپا مورد ارزیابی قرار داده است.
در بخش پایانی کتاب "تبلیغات نوآورانه در صنعت خودرو" شما می توانید با روش های تبلیغاتی نوین در صنعت خودروسازی بین الملی آشنا شوید.
خاطرنشان می شود: مولفان کتاب "تبلیغات نوآورانه در صنعت خودرو"، آن را به روح بلندمرتبه استاد و نابغه صنعت خودرو کشور مرحوم مهندس مراد مجلسی کوهپایی(مدیرعامل فقید شرکت ایکاپ) تقدیم کرده اند.
یاداور می شود: کتاب فوق به قیمت 40 هزار تومان عرضه شده است و علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 66973423 و یا آدرس اینترنتی www.jahat.ir اقدام کنند.

کد خبر 69347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha