پارکینگ‌های عمومی همدان در ایام نوروز۲۴ ساعته فعال هستند

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از فعالیت ۲۴ ساعته پارکینگ‌های عمومی این شهر طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، عباس صوفی  از بهره‌گیری تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروز به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد.

صوفی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری در برنامه ای با عنوان ستاد استقبال از بهار، شهر را آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران می‌کنند، گفت: حوزه سازمان حمل و نقل و ترافیک نیز در ابعاد مختلف اجرای اموری را آغاز کرده است.

وی افزود: خط‌کشی معابر شهری، نصب تابلوهای جهت‌نمای جدید و نوسازی تابلوهای قدیمی، رنگ‌آمیزی قطعات جداکننده معابر و مسیرهای دوچرخه‌رو در حال انجام است.

صوفی همچنین با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته پارکینگ‌های عمومی شهر همدان تا پانزدهم فروردین‌ماه عنوان کرد: درخصوص پارک‌های حاشیه‌ای مکانیزه نیز قراردادها با شرکت مربوطه منعقد شده و در سال جدید شاهد تغییر عملکرد پارکبان‌ها و نوع پوشش آنها خواهیم بود.

وی بیان کرد: هم‌اکنون نصب علایم و تابلوهای جهت‌نما در سطح شهر آغاز شده و تا پیش از پایان سال نوسازی و نصب علایم به طور کامل عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین از آماده‌سازی و شستشوی خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی و اتوبوس برای ایام پرترافیک پایانی سال و روزهای تعطیل عید نوروز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در ایام پایانی سال و به ویژه پنجشنبه آخر سال انجام شده و خدمات در سطح شهر به وسیله نصب بنر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورهای سطح شهر همانند گذشته خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان همچنین از فعال شدن مراکز معاینه فنی خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر مراکز موجود، یک مرکز به عنوان اولین مرکز در غرب کشور به کنترل خودروهای سی‌ان‌جی‌دار می‌پردازد.

مهر

کد خبر 69509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha