کد خبر 69782
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
واژگونی ۴۰۵ جان ٤ نفر را گرفت

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ۵ نفر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی ، دربارهٔ این تصادف که ساعت ۳ بامداد شنبه دراستان زنجان اتفاق افتاده، گفت: بی‌توجهی راننده کامیون بنز به جلو در محور کیلومتر ۷۳ زنجان- تبریز باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو۴۰۵ و کشته شدن ۵نفر و مجروح شدن یک نفردیگر شد.

وی همچنین دربارهٔ تصادفی که ساعت ۶:۳۰ صبح شنبه در استان قزوین اتفاق افتاده، توضیح داد:خستگی و خواب آلودگی راننده پژو ۴۰۵ در محور کیلومتر ۵۷ قزوین-زنجان باعث واژگونی این خودرو و کشته شدن ۴نفر شد.

کهگیلویه و بویراحمد: واژگونی سواری تندر۹۰

ساعت ۲۰:۲۵ جمعه یک دستگاه سواری تندر۹۰ به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه واژگون شد. این تصادف در محور کیلومتر۳۵ فرعی روستای بیاره اتفاق افتاده و متأسفانه براثر آن ۳ نفر کشته و یک نفر مجروح شده‌اند.

سمنان: تصادف پراید و پژو۴۰۵

ساعت ۱۹:۲۰ عصر جمعه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به‌دلیل رعایت نکردن فاصله طولی، با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد. این تصادف در محور کیلومتر۶۸ دامغان-سمنان اتفاق افتاده و براثر آن ۵ نفر مجروح شده‌اند.

بوشهر: واژگونی پژوپارس

ساعت ۱۲ ظهر جمعه، یک دستگاه سواری پژو پارس به دلیل بی‌توجهی راننده به جلو، واژگون و باعث مجروح شدن ۴نفر شد. این تصادف در محور کیلومتر ۲۵ اهرم اتفاق افتاده است.

مهر

کد خبر 69782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha