کیفیت ارائه خدمات باید افزایش یابد

پرشین خودرو: برای افزایش سطح رضایت مشتری در حوزه خودرو، باید برای بهبود کمی و کیفی خدمات پس از فروش قدم های تازه ای برداشته شود و این تغییرات در ایران قابل اجرا است.

مزدا موسوی مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در مورد استاندارد خدمات این شرکت نسبت به شرکت مادر گفت: ما موظف هستیم مدل خدماتی که آنها در آلمان تعیین کرده اند را در ایران برقرار کنیم و این مدل و استانداردها باید در تمام شهرهای ایران به یک اندازه برقرار شود و نمی توانیم فرقی بین پایتخت و شهرهای دیگر قایل شویم.

وی ادامه داد: پرشیا خودرو تمام استانداردهای اعلامی ب.ام.و را اجرا می کند اما در حال حاضر وجود تفاوت در خدمات ارائه شده به علت کیفیت اجرای برنامه های شرکت مادر در ایران است.

 

موضوع خودروی جایگزین در ایران قابل اجرا است

یکی از استانداردهای شرکت های بزرگ خودروسازی در خدمات پس از فروش، تحویل خودروی جایگزین به جای خودروی خراب و در جاده مانده است که در ایران به هیچ عنوان اجرا نمی شود.

مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو در پاسخ به چرایی اجرا نشدن این استاندارد ب.ام.و در ایران گفت: این طرح در ایران نیز قابل اجرا است اما یک مقدار هزینه های اجرای آن بالا بوده و در راه اجرا با مشکلاتی رو به رو هستیم.

وی افزود: قبل از رسیدن به حد انتهایی رضایت مشتریان، کارهای بسیاری باید انجام دهیم و این مهم باید از محل پذیرش مشتری آغاز و در مراحل بعدی در انجام تعمیرات، بازدید های دوره ای و انتخاب قطعات مورد استفاده پیگیری شود.

موسوی تاکید کرد: در ایران در زمینه خدمات پس از فروش برای رسیدن به هدف نهایی راه زیادی داریم و تغییرات بسیاری باید در این حوزه رخ دهد که این موضوع مربوط به همه خودرو ها و برند ها می شود.

کد خبر 69955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha