کد خبر 70416
۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

پرشین خودرو: 5 عضو یک باند سرقت لوازم خودرو به همراه مالخر این تجهیزات مسروقه در شرق پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ ارسلان قاسم زاده با اشاره به دستگیری باند سارقان لوازم خودرو به همراه مالخر مرتبط با این باند در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال گزارشاتی مبنی بر فعالیت یک باند سرقت لوازم خودرو در محدوده تهران‌نو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس کلانتری 128 تهران‌نو افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد تعدادی افراد در این منطقه با سکونت در منزلی، شب‌ها اقدام به سرقت لوازم خودرو کرده و پس از سرقت، اموال مسروقه را به مالخری در حوالی ترمینال شرق تهران می‌فروشند.

وی گفت: با شناسایی مالخر اموال مسروقه، ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، وارد مخفیگاه مالخر شدند و وی را درحال معامله لوزام دست دوم و مسروقه خودرو دستگیر کردند و پس از دستگیری وی، موفق شدند مقادیری اموال مسروقه شامل لب‌تاپ، ضبط خودور و تجهیزات تزئینی خودرو را کشف و ضبط کنند.

قاسم‌زاده افزود: پس از دستگیری این مالخر، وی با اقرار به مالخری اموال مسروقه، اعتراف کرد اموال مسروقه را 5 نفر از سارقین سابقه دار لوازم خودرو برای وی می آورند و او نیز اموال مسروقه را به شخص دیگری می‌فروشد که با توجه به اعترافات وی، ماموران پلیس سریعاً به محل اقامتگاه آنان مراجعه کرده و در عملیاتی ضربتی، 5 سارق را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو در پایان گفت: پس از بازجویی و تکمیل پرونده مقدماتی، سارقین به همراه اموال مسروقه کشف و ضبط شده، به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 70416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha