کد خبر 70441
۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
۸۱۴۳ پرواز داخلی و خارجی انجام شد

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در دور اول سفرهای نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز و تا پایان چهارم فروردین ادامه داشت ۸۱۴۳ پرواز داخلی و خارجی انجام شده است.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از سازمان هواپیمایی کشور، رضا جعفرزاده افزود: از این تعداد پرواز ۵۱۵۰ پرواز داخلی و ۳۰۴۰ پرواز خارجی بوده، همچنین براساس آمار دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، در مدت یاد شده به ۹۶۸۷ پرواز عبوری از آسمان ایران نیز سرویس دهی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ملاک ارزیابی عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایتمندی مسافران خواهد بود از شرکت‌های هواپیمایی خواست؛ در صورت بروز تاخیر براساس دستورالعمل حقوق مسافر عمل کنند.

جعفرزاده گفت: همانطور که قبلا نسبت به بعضی از تخلفات دفاتر و منابع توزیع بلیت هواپیما مبنی بر لغو، تعلیق و جریمه هشدارهایی داده شده، اکنون نیز تاکید می‌کنیم که نسبت به شکایات ارسال شده از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری (www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان از مسافران خواست: بلیت‌های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت‌های هواپیمایی و انجمن این شرکت‌ها فراهم است.

مهر

کد خبر 70441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha