کد خبر 70499
۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

پرشین خودرو: اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، ایسنا نوشت: اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاری افتتاح می‌شوند که با اجرای این پروژه‌ها، فرودگاه‌های ایران به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید و روز دنیا مجهز می‌شوند.

طبق برآوردهای صورت گرفته اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی در سال ۱۳۹۶ اجرای سه پروژه بزرگ را به انجام می‌رساند. پروژه خرید ۱۲ دستگاه خودروی پیشرفته کف‌ساز آتش‌نشانی فرودگاهی با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۶ به پایان رسانده و همه خودروها را در اختیار فرودگاه‌های نیازسنجی شده قرار می‌دهد. این پروژه از ۲۶ مهرماه ۱۳۹۴ آغاز شده است.

همچنین تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در قالب هفت قرارداد به اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۱۱ ماه خریداری می‌شود. این پروژه از دهمین روز اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ قابل بهره‌برداری است.

بازسازی و بهسازی ۱۵ دستگاه خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی با صرف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان دی‌ماه ۹۶ به اتمام می‌رسد. این پروژه از ۱۰ خردادماه ۱۳۹۵ آغاز شده است.

کد خبر 70499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha