کانسپتی که شاید جایگزین تویوتا اف.جی کروز شود

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی تویوتا پس از 10 سال تولید و عرضه شاسی بلند تویوتا FJ کروز، در اردیبهشت ماه سال 95 خبر از توقف تولید این هامر آسیایی در ماه اوت 2016 میلادی را داد.

به گزارش پرشین خودرو، اینک خبرهایی به گوش می‌رسد که شرکت خودروسازی تویوتا قصد دارد برای پر کردن جای خالی تویوتا FJ کروزر در بازار، یک برند کاملا جدید را جایگزین آن کند که جزییات آن در ادامه آورده شده است.

بنابر گزارشات، شرکت خودروسازی تویوتا دلیل توقف تولید این شاسی بلند آفرودی را فروش ضعیف آن توصیف کرده است و از طرفی دیگر اعلام کرده که با فروش ضعیف، باعث بهره‌وری حداقلی از واحد تولیدی تویوتا شده است، از این رو شرکت سازنده برای بازنشسته کردن این شاسی بلند پیر پس از 10 سال فعالیت مستمر، تصمیم به توقف تولید آن از ماه آگوست (اوت) 2016 گرفت.

حال باتوجه به تصویری که اخیرا شرکت خودروسازی تویوتا به عنوان یک پیش نمایش از یک خودروی کانسپت منتشر کرده است و همچنین با توجه به شایعاتی که همراه با این عکس در رسانه‌های مختلف بین المللی رشد کرده است، می‌توان چنین نتیجه‌ای گرفت که شرکت خودروسازی تویوتا با آماده کردن یک خودروی شاسی بلند کانسپت تحت عنوان FT-4X، قصد دارد توقف تولید تویوتا FJ کروزر را جبران کند تا همچنان خودرویی شاسی بلند آفرودی زیر بلیطش داشته باشد، هرچند این خاصیت آفرودی داخل دیگر شاسی بلندهای تویوتا هم به وضوع دیده می‌شود که نمونه بارز آن می‌تواند شاسی بلند لندکروزر باشد.

در آخر هم شرکت خودروسازی تویوتا اضافه کرده است که در نمایشگاه بین المللی نیویورک 2017 به معرفی رسمی و نمایش عمومی این خودروی کانسپت شاسی بلند خواهد پرداخت.
 

کد خبر 70696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha