کد خبر 71240
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
انحراف به چپ کامیونت باعث تصادف با اتوبوس شد

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به مجروح شدن ۵ نفر شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی دربارهٔ این تصادف که ساعت ۲۰:۳۰ شنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون بنز در کیلومتر ۳۳ روستای گله‌بان باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه پژو آردی و مجروح شدن ۵نفر شد.

وی همچنین دربارهٔ تصادفی که ساعت ۴:۳۰ صبح دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین دو دستگاه کامیونت و اتوبوس در کیلومتر ۲۵ محور سفیدابه روی داده که متأسفانه یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این تصادف، انحراف به چپ راننده یکی از کامیونت‌ها بوده است. این اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری همسفر مهر از مبدأ بیرجند به مقصد زاهدان با تعداد ۴۴نفر سرنشین بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین دربارهٔ تصادفی که ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه) در شرق استان تهران رخ داده، گفت: واژگونی کامیون بنز در محور فیروزکوه (محدوده دلیچائی) به علت خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاده است.

کامیون مذکور حامل بار آرد بوده که پس از واژگونی در سطح جاده ریخته که عوامل راهداری و پلیس راه برای روانسازی بار ترافیکی در محل حضور دارند.
مهر

کد خبر 71240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha