خودروهای دی.اس به سیستم رانندگی خودکار مجهز می شود

پرشین خودرو: برند خودروسازی DS که پیش از این یکی از مدل‌ها و زیرشاخه‌های شرکت خودروسازی سیتروئن به شمار می‌رفت، چند سالی می‌شود که در قامت یک خودروساز مستقل فعالیت خود را در بازار آغاز کرده است

به گزارش پرشین خودرو، ولی همچنان تحت حمایت کمپانی خودروسازی "پژو سیتروئن" فعالیت خود را در بازار دنبال می‌کند تا محصولات لوکس "پژو سیتروئن" با برند DS راهی بازار شود. حال از آنجایی که کمپانی پژو سیتروئن توجه ویژه‌ای بر روی این برند لوکس خود دارد، قرار است اولین سیستم‌های مستقل و نیمه مستقل پژو سیتروئن هم اول از همه بر روی برند DS مورد استفاده قرار گیرد که مهم‌ترین آن شامل سیستم نیمه مستقل رانندگی خودکار می‌شود.

 

البته کمپانی پژو سیتروئن بر روی محصولات فعلی خود از جمله سیتروئن C3 پیکاسو، سیتروئن C4، پژو 208، پژو 308 و... از سیستم‌های نیمه مستقل و مستقل همچون سیستم هشدار و نگهداری اتومبیل بین خطوط جاده، سیستم ترمز فعال، سیستم کمک راننده و سیستم کروز کنترل تطبیقی استفاده می‌کند، ولی در آینده نگری این کمپانی خودروسازی که حالا شرکت‌های بزرگی همچون اوپل و واکسهال به زیر مجموعه آن اضافه شده و بعد از فولکس واگن تبدیل به دومین کمپانی بزرگ خودروسازی اروپایی شده، استفاده از سیستم‌های بروز و مستقل هم مد نظر قرار گرفته است که استارت آن با محصولات DS زده خواهد شد.

 

باتوجه به اطلاعاتی که از سوی سخنگوی کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن یعنی "مارگارت هابسچ" منتشر و تایید شده است، گفته می‌شود که سیستم‌های پیشرفته این کمپانی از جمله سیستم رانندگی خودکار، سیستم پارک اتوماتیک و همچنین سیستم نظارت بر موقعیت اتومبیل‌های داخل جاده، مواردی خواهند بود که از ابتدای سال آینده میلادی برای اولین بار بر روی خودروی شاسی بلند "DS 7 کراس بک" مورد استفاده قرار می‌گیرد تا موجب تقویت برند لوکس DS شوند.

کد خبر 71291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha