کد خبر 71315
۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
راحت ترین صندلی هواپیما را ببینید

پرشین خودرو: شرکتی آمریکایی راحت ترین صندلی هواپیما را طراحی کرده است. این صندلی دارای حسگرهای متعدد، حافظه ای از جنس فوم و حرکت های ژیروسکوپی است تا خوابی راحت در آسمان را برای مسافران فراهم کند.

به گزارش  پرشین خودرو،  به نقل از دیلی میل، بسیاری از افراد نمی توانند در هواپیما راحت بخواهند. در همین راستا شرکت Simba Sleep ادعا می کند راحت ترین و پیشرفته ترین صندلی هواپیما را طراحی کرده است.

در این صندلی که Air- Hybrid نام گرفته از حسگرهای متعدد، حافظه ای از جنس فوم و حرکات ژیروسکوپی استفاده شده تا بهترین خواب را برای کاربر فراهم کند. شرکت Simba Sleep ادعا می کند این صندلی طوری ساخته شده تا حرکات بدن انسان را شناسایی کرده و نسبت به آنها واکنش نشان دهد.

در همین راستا صندلی مجهز به سرعت سنجی با ۶ محور و یک ژیروسکوپ است. همچنین می تواند صوت، دما، نور و رطوبت و ذرات هوا را اندازه گیری کند و برهمین اساس تغییراتی در وضعیت خود انجام دهد.

در تشک آن ۲۵۰۰ جیب مملو از هوا و حافظه ای از جنس فوم قرار دارد که راحتی مسافر را فراهم می کند. علاوه بر آن صندلی مجهز به سیستم نوردرمانی به رنگ نارنجی است. طیف رنگی نور نارنجی به خواب راحت کمک می کند. از سوی دیگر دمای بدن در ۶۵ درجه فارنهایت حفظ می شود زیرا این دما به خواب راحت فرد کمک می کند.

گارث بیل یکی از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید برای ساخت این صندلی سرمایه گذاری کرده است.

مهر

کد خبر 71315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha