تنها شرکتی هستیم که می تواند نمانیده ب.ام.و در ایران باشد

پرشین خودرو: شرکت پرشیا خودرو برای دریافت نمایندگی رسمی شرکت ب.ام.و تلاش های خود را افزایش داده و به هیچ عنوان قصد ندارد صحنه را خالی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ابتدای سال گذشته بود که وزارت صنعت با سخت تر کردن واردات خودرو خواست که به بازار این محصول در حوزه واردات سر و سامان دهد.

قرار بر این شد که تنها شرکت هایی که نماینده رسمی از شرکت مادر دارند در ایران به عنوان نماینده برندهای خودرو فعالیت کرده و واردات و خدمات این خودروها تنها در دست ایشان باشد.

بعد از اعلام این شرط به یکباره با موجی از نمایندگانی روبه رو شدیم که سال ها فکر می کردیم که نماینده رسمی فلان برند هستند اما در اصل نمانیده نماینده نماینده شرکت مادر در کشورهای اطراف بودند!

بسیاری از این به ظاهر نماینده ها تا همین امروز که در حال نوشتن این خبر هستیم، نتوانستند نمانیده بودن خود را ثابت کنند و حتی سایت شرکت های مادر به جد همکاری با این برندها را تکذیب می کند.

یکی از برندهای قدیمی بازار ایران که به خاطر کیفیت بالا و قیمت مشهور است ب.ام.و آلمان است که سال ها توسط شرکت پرشیا خودرو در ایران نمانیدگی می شد اما اخیرا اعلام شده است که این شرکت نیز نماینده رسمی نبوده و تنها نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب.ام.و است.

مدیران ارشد پرشیا خودرو خود را تنها شرکتی می دانند که لیاقت و ظرفیت نماینده ب.ام.و بودن را دارد و از این رو در تمام مصاحبه های خود از جدیت برای دریافت نمایندگی رسمی سخن می گویند.

مزدا موسوی مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو عرضه کننده محصولات برند ب.ام.و در ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو در مورد دریافت نمایندگی رسمی از شرکت مادر در آلمان گفت: مذاکرات در حال انجام بوده و پرشیا خودرو به شدت دنبال این مهم است.

وی ادامه داد: شک نکنید که پرشیا خودرو انتخاب اول شرکت ب.ام.و بوده  و هیچ شکی در آن نیست اما به هر حال بر اساس قوانین کشور به دنبال دریافت نمایندگی از خود شرکت مادر هستیم.

موسوی، پرشیا خودرو و ب.ام.و را اجین با یکدیگر دانست و افزود: زیرساخت های موجود در پرشیا خودرو و تجهیزات و امکانات مناسب ما در ایران منحصر به فرد است و هیچ کس این امکانات را در داخل کشور ندارد. بنابراین به جز پرشیا خودرو گزینه دیگری برای نمایندگی برند ب.ام.و در ایران وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما با این برند زندگی کردیم و روح ب.ام.و را به خوبی می شناسیم و تمامی افرادی که در پرشیا خودرو کار می کنند اصول کار با برند ب.ام.و را به خوبی می شناسند.

کد خبر 71551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha