کد خبر 71748
۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
محصول جدیدمرسدس در شانگهای رونمایی شد

پرشین خودرو: شرکت مرسدس بنز از اتومبیل جدید نیمه خودران در نمایشگاه بین المللی اتومبیل شانگهای رونمایی می کند.

 به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از نیواطلس،  خودروهای مرسدس کلاسS همیشه در به کارگیری فناوری های نوین پیشرو بوده اند.  از زمان رونمایی این خودرو در سال ۱۹۷۲۲ میلادی تاکنون هر نسل آن یک ویژگی جدید داشته است.

 به عنوان مثال ترمز های بدون قفل در خودروهای کلاسS رونمایی شدند.  خودروی نسل جدید نیز ویژگی های جالبی دارد.

 در وضعیت رانندگی  معمولی تغییرات اندکی در خودروی جدید کلاسS مشهود است. اما مرسدس بیشتر روی حالت نیمه خودران  تمرکز کرده که در کلاس E نیز به کار رفته است. درهمین راستا  گستره عملکرد وضعیت نیمه خودران  این مدل  افزوده تا با سرعت بیشتری حرکت کند. کنترل کروز خودرو وکنترل خودکار فرمان نیز اکنون در سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت در اتوبان  نیز قابلیت عملکرد دارند.  این درحالی است که چنین قابلیت هایی در خودروهای کلاس E در سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت  کارایی دارند. همچنین  در Tesla Autopilot  نیز  این قابلیت ها در سرعت ۱۴۰ کیلومتر برساعت کارکرد دارند.

 این سیستم به طور خودکار  درتقاطع، پیچ و عوارضی از سرعت خود می کاهد . همچنین اگر راننده مقصد خود را مشخص کرده باشد، هنگام گذر از خروجی ها نیز از سرعت خود می کاهد.

 هنگامیکه سیستم تپه یا سراشیبی را شناسایی کند، خودرو در مصرف سوخت صرفه جویی می کند. همچنین جالب آنکه  قابلیت کنترل کروز به طور خودکار سرعت خودرو را با توجه به تابلو ها و علائم راهنمایی ورانندگی تنظیم می کند.

برای این خودرو چهارنوع موتور درنظرگرفته شده که مشتری می تواند از میان آنها انتخاب کند.

 داخل کابین این خودرو نیز گزینه های شخصی سازی متعددی وجود دارد. به عنوان مثال برای داخل کابین ۶۴ رنگ  مختلف در نظر گرفته شده و تجهیزات دیجیتالی خودرو را نیز می توان در سه جهت مختلف با توجه به شیوه رانندگی  نصب کرد.

مهر

کد خبر 71748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha