سیتروئن از C5 Aircross رونمایی کرد

پرشین خودرو: شرکت سیتروئن همچون دیگر کمپانی ها طی نمایشگاه شانگهای چین از محصولات جدیدی رونمایی کرده که از جمله آنها باید به کراس اوور C5 Aircross اشاره کرد که تاکنون شاهد انتشار تصاویر تیزری متعددی مربوط به آن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در طراحی شباهت نزدیکی به C4 Cactus سیتروئن داشته و ابعاد آن به 4.5*1.84*1.67 متر می رسد. بنابراین با یک شاسی بلند جذاب از فرانسوی ها رو به رو هستیم که با طراحی جوان پسندی همراه شده است.
چراغ های LED دوگانه جلو و چهارگانه LED عقب در بهبود و افزایش جذابیت طراحی C5 Aircross نقش موثری داشته است. قوس بزرگ چرخ ها این مدل را پهن پیکر نشان داده و خودرو نیز از طراحی تهاجمی بهره می برد. رینگ های 17 تا 19 اینچی پنج پر در کنار قوس بدنه طراحی زیبایی به C5 Aircross می بخشد.
در فضای داخلی نیز C5 Aircross بسیار پریمیومی به نظر می رسد و در کنسول میانی آن شاهد صفحه نمایش لمسی بزرگی هستیم که شامل سیستم سرگرمی اختصاصی سیتروئن می شود. همچنین صندلی های چرمی باکیفیت با تریم قهوه ای و مشکی چرم، موجب لوکس جلوه دادن این مدل می شود
سیتروئن C5 Aircross را با پیشرانه بنزینی 200 اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می دارد.

البته نسخه هیبریدی در کار است که علاوه بر یک موتور بنزینی 200 اسب بخاری، شامل موتورالکتریکی 100 اسب بخاری نیز می شود. شرکت سیتروئن قصد داشته در اکتبر سال 2017 راهی بازار چین می شود اما اوایل سال 2018 وارد بازارهای دیگری چون اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد.
به گفته سیتروئن C5 Aircross می تواند در حالت الکتریکی 60 کیلومتر را حرکت کند.

اطلاعات بیشتری از این مدل ارائه نشد تا به آن اشاره کرد و برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی سیتروئن مراجعه کنید.

کد خبر 71760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha