کد خبر 71925
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
ولوو مدل های سری 20 کوچک را تایید کرد

پرشین خودرو: شرکت سوئدی ولوو در حال حاضر مدل های مختلفی را در بر می گیرد که باید به سری 60، سری 40، سری 90 و برخی دیگر اشاره داشت. پیشتر این برند از کراس اوور جدید خود تحت عنوان XC60 رونمایی کرد که توانست مورد توجه همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گذشته از آن ولوو می خواهد مدل کوچکتر XC40 را بزودی معرفی و عرضه دارد.
به تازگی Lex Kerssemakers یکی از مدیران ولوو ایالات متحده اظهاراتی درباره محصولات آینده داشته است.
وی در مصاحبه ای با Car and Driver تایید کرد که مدلی تحت عنوان سری 20 در راه بوده و در مقایسه با مدل های دیگر کوچکتر به شمار می رود. او گفته است سری 90 بزرگترین، سری 40 کوچکترین هستند اما با وجود سری 20 ما شاهد مدل هایی بسیار کوچکتر از این مدل ها خواهیم بود.
ولوو همانند XC40 ، می خواهد سری 20 را روانه بازار جهانی کرده و آن را مدلی جهانی می داند. البته این سری شامل سه مدل S20 سدان، XC20 کراس اوور و V20 استیشنی می شود، چیزی که در سایر مدل های ولوو شاهد بودیم.
اطلاعات بیشتری توسط Kerssemakers ارائه نشد تا درباره سری 20 مورد اشاره جزئیات بیشتری کسب کرد. ولوو می خواهد براساس خودرو کانسپت 40.2 که کراس اووری کوچک محسوب می شود، یک نسخه تولیدی ایجاد کند تا طرفدارانش را به سمت خود جلب نماید.
سری 20 می تواند رقیبی برای X1 بی ام و، GLA مرسدس بنز و برخی از این دست خودروها به شمار رود. گذشته از آن مدل پلاگین هیبریدی نیز برای این سری تدارک دیده خواهد شد و مدل ها تنها شامل نسخه بنزینی نخواهد بود.
برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سال های آینده منتظر ماند و این احتمال وجود داشته تا در سال 2019 یا 2018 نسخه مفهومی از سری 20 را شاهد باشیم.

کد خبر 71925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha