کد خبر 72016
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
 جدیدترین رقیب قدرتمند بی ام و

پرشین خودرو: برند اینفینیتی زیرمجموعه نیسان است که وظیفه تولید خودروهای لوکس این خودروساز ژاپنی را بر عهده دارد. به‌تازگی اینفینیتی از یک خودروی قدرتمند سخن به میان آورده است.

به گزارش پرشین خودرو، اینفینیتی همواره به دنبال شکست رقبای آلمانی از نظر عملکرد و توان حرکتی بوده است. اینفینیتی Q60 محصولی مناسب تلقی میشود؛ ولی فرمان آن کمی گیج و دینامیک حرکتی خودرو نسبت به رقیبان کمی کند به نظر میرسد. به‌علاوه این خودروی تازه‌وارد ژاپنی همانند خودروهای بی ام و سری چهار، مرسدس بنز کوپه کلاس C و آئودی A5 از چسبندگی مطلوبی برخوردار نیست. بنابراین هنگامی که از خودروی Q60 Redsport 400 با برند ژاپنی صحبت میشود، نمیتوان آن را رقیب سرسخت بی ام و M4 و مرسدس بنز AMG C63 S کوپه دانست. هر چند اینفینیتی با به‌روزرسانی توان خودروی Q60 به ۵۰۰ اسب بخار، دوست دارد وارد کارزار خودروهای قدرتمند آلمانی شود.

روزنامه استرالیایی Drive اخیراً با برنارد میشل، مدیر برنامه‌ریزی محصولات اینفینیتی در استرالیا، مصاحبهای ترتیب داده و میشل مدعی شده است که اینفینیتی خودرویی قدرتمند برای بازار مهیا خواهد کرد. ظاهراً خودروی نام‌برده بر اساس پروژه‌ی اینفینیتی Black S Concept که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ به نمایش درآمده، تولید ‌می‌شود.

 

اینفینیتی Q60

 

اینفینیتی به‌عنوان زیرمجموعه‌ی برند نیسان، ساخت خودروهای راحت و لوکس را سرلوحه خود قرار داده است. با این حال رولند کروگر، مدیر عامل اینفینیتی، قصد دارد به‌عنوان نماد این برند لوکس ژاپنی، خودرویی با عملکرد بالا معرفی کند. او می‌خواهد یک پرچم‌دار سریع و قدرتمند را برای برند اینفینیتی به ارمغان آورد.

حاصل دستاورد این خودروساز ژاپنی به‌زودی در معرض نمایش درخواهد آمد؛ ولی یقیناً اینفینیتی دست به یک تغییر بزرگ زده و آن هم تولید یک خودروی عملکرد بالا است. این برند سالهای طولانی است که خودرویی قدرتمند تولید نکرده و همین عامل، نگرانی کارشناسان را از این حرکت تازه اینفینیتی بیشتر کرده است.

زومیت

کد خبر 72016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha