سقوط درخت بر روی خودروی بی ام دبلیو در خیابان شریف واقفی

پرشین خودرو: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: دستک بزرگ یکی از درختان کهنسال خیابان شریف واقفی اصفهان بر روی خودروی بی ام دبلیو سقوط کرد.

به گزارش پرشین خودرو، احمدرضا مصور با اشاره به سقوط دستک بزرگ درختی کهنسال بر روی خودروی بی ام دبلیو در خیابان شریف واقفی اصفهان اظهار داشت: در این خیابان حدود سه درخت کهنسال وجود دارد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین عامل سقوط درختان را می‌توان خشکسالی و کم شده سفره‌های آب زیر زمینی عنوان کرد، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم برخی درختان نیز در معاینه از نزدیک هم مشخص نمی‌شود و از داخل نابود می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به انجام بررسی‌های دوره‌ای درختان توسط کارشناسان پارک‌ها در همه متاطق شهرداری اصفهان ابراز داشت: در این بررسی‌ها مشکلات درختان شناسایی و تحت درمان و پیگیری قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از حوادث که به گونه‌ای طبیعی هم هستند قابل پیشگیری نیستند، تصریح کرد: بر این اساس شهرداری اصفهان طی سه سال گذشته با استفاده از بیمه شهروندی هزینه این گونه خسارات را پرداخت کند.

مصور همچنین به هرس شدید درختان در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام به منظور جلوگیری از حالت بادگیری درختان و سقوط آنها انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز سعی بر آن داریم تا با آبیاری قطره‌ای درختان در خصوص تثبیت ریشه آنها اقدام کنیم.

کد خبر 72025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha