اعتماد و کیفیت به بازار بیل های مکانیکی کشور باز خواهد گشت

پرشین خودرو: با سرمایه گذاری میلیاردی آرین سرمایه، بیل های مکانیکی هیتاچی به بازار ایران بر گشتند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مركز خدمات پس از فروش خودروهای تجاری گروه آرین سرمایه(آرین ماشین) که نماینده رسمی هیتاچی و کامیون های جک در ایران است، رسما افتتاح شد.

 


احمد نیك مهر مدیرعامل آرین ماشین راهبرد در این مراسم گفت: هیتاچی در حال حاضر محصولات گسترده ای همچون لودر، جرثقیل و بیل مکانیکی را تولید و در معادن بزرگ جهان فعال هستند.
وی ادامه داد: این شركت توانسته پرفروش‌ترین بیل جهان را معرفی و عرضه کند که این اتفاق نشان از اعتماد جهانی به محصولات هیتاچی است.
نیك مهر تصریح کرد: با فروش سالیانه ٧ میلیارد دلار، این برند رتبه سوم فروش جهان را از آن خود كرده است البته در ایران جایگاه اصلی خود را پیدا نكرده و به همین دلیل از سال ٢٠١٦ میلادی فعالیت بر روی این برند در ایران برعهده آرین موتور گذاشته شده است.
وی برنامه ریزی گروه آرین برای عرضه برند هیتاچی را بسیار دقیق ارزیابی کرد و افزود: بازگشت اعتماد به مشتریان، معرفی بیش از پیش هیتاچی در بازار و تامین قطعات اصلی در ایران جز اولویت های آرین ماشین است.
مدیرعامل آرین ماشین راهبرد خاطرنشان كرد: در حال حاضر افراد برای خرید خودرو و ماشین آلات اولویت اول خود را بر محصولات چینی و كره ای قرار داده اند و آرین موتور بر آن است تا در زمینه خودروهای تجاری اولویت با برندهای ژاپنی به ویژه هیتاچی قرار بگیرد.
مدیر سرویس هیتاچی همچنین در این مراسم، بیان كرد: قسمت تعمیرات و قطعات مهمترین بحث همكاری دو شركت ژاپنی و ایرانی است تا بار دیگر هیتاچی پر قدرت به ایران بازگردد.
وی ضمن اشاره به این مطلب که هیتاچی هر مولفه مورد نیاز بازار ایران را برای آرین ماشین فراهم خواهد كرد افزود: در سه سال آینده فضای فعلی انبار این مجموعه جوابگوی نیازها است اما در آینده فضای انبار رشد خواهد كرد.
پویان محقق مدیر خدمات پس از فروش آرین ماشین و آرین دیزل بیان كرد: سعی شده تا محل مركز خدمات پس از فروش در نزدیكترین مكان به مشتری انتخاب شود و از سوی دیگر شركت در مجموعه آرین ماشین به دنبال ارائه خدمات مهندسی است.
وی با بیان اینكه در حال حاضر ٤٠٠ مشتری شناسایی شده هیتاچی وجود دارند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر قطعات محصولات گذشته هیتاچی در آرین ماشین موجود نیست اما سفارش گذاری این قطعات صورت گرفته و تامین رضایت مشتریان سابق هیتاچی جزء اولویت های اصلی شركت است.

کد خبر 72034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha