تولید مدل جدید 720S رسما آغاز شد+تصاویر

پرشین خودرو: مک‌لارن به‌طور رسمی تولید مدل جدید 720S را که به‌تازگی در ژنو از آن رونمایی کرده بود، آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرشین خودرو، مک‌لارن در اقدامی سریع و جالب توجه، در حالی که حدود یک ماه از رونمایی مدل 720S در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ می‌گذرد، تولید این خودرو را آغاز کرد. اولین مدل از این خودرو همین هفته از خط تولید مک‌لارن در شهر Surrey انگلستان بیرون آمد. این خودروی دست‌ساز به رنگ سفید براق است؛ این نمونه تنها یکی از ۱۰ نوع رنگ قابل سفارش برای این خودرو است.

مکلارن 720

خودروی 720S مجهز به یک پیشرانه‌ی جدید ۸ سیلندر V-شکل به حجم ۴ لیتر است که از سیستم تویین توربو بهره می‌برد و می‌تواند ۷۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند. مک‌لارن 720S با چنین قدرتی قادر است تنها در عرض ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو از نظر آیرودینامیک نیز با استفاده از قطعاتی از جنس الیاف کربن ارتقاء یافته است؛ استفاده از قطعات یکپارچه‌ی الیاف کربن سبب شده است وزن این خودرو در مقایسه با مدل قدیمی 650S به میزان ۱۸ کیلوگرم کمتر باشد. در حال حاضر امکان سفارش خودروی جدید از طریق نمایندگی‌های فروش مک‌لارن وجود دارد؛ اما از ماه آینده، سفارش آنلاین این خودرو نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

مک‌لارن 720S به عنوان نسل جدید خودروهایی از مک‌لارن است که توسط این کمپانی در کلاس Super Series طبقه‌بندی می‌شود؛ بنابراین تولید خودروهای قدیمی این سری یعنی مدل‌های 12C ،650S و 675LT و مجموعه‌های فنی آن‌ها متوقف خواهد شد. مک‌لارن از این سری خودروها تاکنون بیش از ۷ هزار دستگاه به فروش رسانده است.

مکلارن 720

طبق اعلام سازنده، مک‌لارن 720S حالا اولین خودرو از ۱۵ مدل جدید مک‌لارن است که تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهند شد. همچنین این خودروساز اعلام کرده است که تقریبا نیمی از این محصولات جدید، از سیستم محرکه‌ی هیبریدی بهره خواهند برد و یکی از آن‌ها از نوع تمام الکتریکی خواهد بود. مک‌لارن امیدوار است امسال به کمک ۸۰ نمایندگی خود در ۳۰ کشور جهان، بتواند ۴ هزار دستگاه خودرو به فروش برساند.

کد خبر 72045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha