کد خبر 72095
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
جای پار ک خودروی خودرا با گوگل‌مپ پیدا کنید

پرشین خودرو: اگر خودروی‌تان را پارک کرده‌اید اما یادتان نمی‌آید کجا، از این پس با نرم‌افزار گوگل‌مپ به‌راحتی جای آن را پیدا کنید.

به گزارش پرشین خودرو،  اگر خودروی‌تان را پارک کرده‌اید اما جای آن را به یاد نمی‌آورید زیاد نگران نباشید، از این پس قابلیت جدید گوگل‌مپ به شما در پیدا کردن آن کمک خواهد کرد. گوگل‌مپ به‌تازگی قابلیتی را در سیستم‌های اندروید و آی‌اُ اس ایجاد کرده که به شما امکان می‌دهد در صورت فراموش کردن جای پارک خودرو، آن را پیدا کنید.

اگر کاربر اندروید هستید برای این کار فقط کافی است پس از پارک کردن خودرو، روی قسمت آبی‌رنگ که موقعیت خودرو را نشان می‌دهد ضربه بزنید و گزینه "ذخیره کردن محل پارک خودرو" را ذخیره کنید. در این هنگام پیامی با عنوان "اینجا پارک کرده‌اید" در صفحه نمایش داده می‌شود، روی آن کلیک کنید. پس از آن پیغام پرداخت هزینه پارک نشان داده می‌شود. علاوه بر این برای اطمینان بیشتر می‌توانید از محل پارک خودرو عکس تهیه کنید یا اینکه اطلاعات آن مکان را به اشتراک بگذارید.

کاربران آی‌اُاس نیز می‌توانند به همین ترتیب عمل کنند. اگر کاربر آیفون هستید و گوشی شما به وسیله بلوتوث یا یواس‌بی به خودرو متصل می‌شود، پس از قطع ارتباط گوشی از خودرو، گوگل خودبه‌خود محل و موقعیت پارک خودرو را در گوگل‌مپ علامت می‌زند. کاربران آی‌اُاس همچنین می‌توانند برای اشتراکگذاری اطلاعات موقعیت خودرو، خیابان محل پارک و مناطق نزدیک به آن، روی برچسب "پارک خودرو" در نقشه ضربه بزنند. برای بهره‌گیری از این قابلیت جدید گوگل، لازم است آخرین نسخه گوگل‌مپ را در گوشی نصب کنید.

باشگاه خبرنگاران 

کد خبر 72095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha