کد خبر 72102
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

پرشین خودرو: مهاجم استقلال از برنامه های آینده اش در خصوص حضور در این تیم، سخن گفت.

 

واکنش کاوه رضایی به جدایی اش از استقلالبه گزارش«پرشین خودرو»،  کاوه رضایی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر الاهلی و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی داریم چون حریفمان از ستاره های بین المللی استفاده می کرد. جای شکر دارد که هواداران در این فضای سخت به ما کمک کردند. امیدوارم در آینده امتیازات لازم را بگیریم و هواداران را شاد کنیم و هواداران را شاد کنیم. امیدوارم صعود کنیم و در مرحله بعدی هم موفق باشیم.

 
 
مهاجم استقلال درباره بارش باران و اثرگذاریش در بازی گفت: این شرایط پیش آمده بود. با این حال جنگیدیم و نگذاشتیم آنها بازیسازی کنند و سعی کردیم فضا را از آنها بگیریم. برای آنها این مصاف راحت تر از ما بود. ما پایین‌تر از حد معمولمان بودیم و تلاش کردیم تا بازی را برگردانیم.
 

او ادامه داد: آمدیم تا از گروه صعود کنیم نه اینکه در مرحله گروهی حذف شویم. خیلی انگیزه دارم تا بازی های خوبی را ارائه بدهم. می‌خواهیم از مرحله حذفی برویم به اهداف بالاتر برسیم.

کاوه رضایی درباره آینده اش در استقلال گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. باید تا پایان فصل کار کنیم و بعد مذاکره کنیم تا ببینیم چه می‌شود.
 
 
 
 
 
 
منبع: باشگاه
 

 

کد خبر 72102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha