کد خبر 72108
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

پرشین خودرو: بازی جهان باز و شوتر یوبی سافت یعنی Ghost Recon: Wildlands توانست در پایان هفته منتهی به 22 آوریل (2 اردیبهشت) ، برای دومین هفته متوالی و در مجموعه برای چهارمین هفته در صدر جدول پر فروش ترین بازی های انگلستان قرار بگیرد.

به گزارش«پرشین خودرو»، بازی جهان باز و شوتر یوبی سافت یعنی Ghost Recon: Wildlands توانست در پایان هفته منتهی به 22 آوریل (2 اردیبهشت) ، برای دومین هفته متوالی و در مجموعه برای چهارمین هفته در صدر جدول پر فروش ترین بازی های انگلستان قرار بگیرد .

 
10 بازی پر فروش هفته گذشته در انگلستان 


یک پله پایین تر از بازی Wildlands ، بازی محبوب و نام آشنای Grand Theft Auto V قرار دارد که با قرار گرفتن در رتبه دوم به روند خوب فروش خود در هفته های اخیر مانند بازی ورزشی FIFA 17 که در رتبه سوم قرار رفته است ادامه می دهد . عنوان های Lego Worlds و Rocket League نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفته اند .

در نیمه دوم جدول نیز ، بازی Horizon Zero Dawn و Mass Effect: Andromeda بار دیگر به لیست 10 بازی پر فروش بازگشته اند و در رتبه های ششم و نهم را به خود اختصاص داده اند . عنوان Yooka-Laylee در حالی که هفته گذشته در رتبه ششم قرار داشت این هفته به رتبه پانزدهم تنزل پیدا کرده است . تنها عنوان جدید عرضه شده  نسخه کامل بازی Dark Souls III با نام The Fire Fades Edition می باشد که رتبه چهلم را به خود اختصاص داده است .

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده نمایید . لازم به ذکر است که این لیست بر اساس فروش فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1.     Ghost Recon: Wildlands
  2.     Grand Theft Auto V
  3.     FIFA 17
  4.     Lego Worlds
  5.     Rocket League
  6.     Horizon Zero Dawn
  7.     Overwatch
  8.     Call of Duty: Infinite Warfare
  9.     Mass Effect: Andromeda
  10.     The Legend of Zelda: Breath of the Wild

 

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 72108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha