کد خبر 72249
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مهندسان مکزیکی در  استخدام کارخانه تسلا

پرشین خودرو: شرکت تسلا مهندسانی از مکزیک را برای کار روی روباتیک و سایر تجهیزات اتوماتیک در کارخانه‌اش در کالیفرنیا استخدام می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، این خودروساز برقی قصد دارد ۵۰۰ هزار خودرو در سال تا سال ۲۰۱۸ در کارخانه خود در فریمونت کالیفرنیا در جنوب سانفرانسیسکو تولید کند که در مقایسه با سال ۲۰۱۶ شش برابر افزایش خواهد داشت.

در اطلاعیه استخدام که از سوی دیوید جانسون، استخدام کننده فنی ارشد تسلا در وب سایت لینکدین منتشر شد، برای ۱۵ نوع مهندس اعلام نیاز شده است.

تسلا که مهیای افزایش حجم تولید مدل "۳" در سپتامبر می‌شود، برای تسریع تولید و صرفه‌جویی تحت فشار قرار دارد. سودآوری آتی این شرکت در گروی موفقیتش و امیدهای بالا برای این خودروی بازار انبوه است که به افزایش ۴۷ درصدی ارزش سهام تسلا از ژانویه کمک کرده است.

در مکزیک ۱۹ کارخانه خودروسازی متعلق به خودروسازان جهانی از جمله جنرال‌موتورز، فورد موتور، فیات کرایسلر اتوموبیل و فولکس‌واگن وجود دارد و این کشور مهندسان تحصیلکرده زیادی دارد.

مدیر تسلا در پستی که ارسال کرد، نوشت: امیدوار است با مهندسان متخصص در بخش تولید و مکانیک با تجربه فعالیت در تولید بدنه خودرو مصاحبه کند.

تسلا در چند ماه گذشته فعالانه سرگرم استخدام برای مشاغل خط مونتاژ در کارخانه فریمونت بوده است اما یافتن مهندسان متخصص در تولید خودرو که نسبت به مهندسان نرم‌افزاری در سیلیکون والی کمبود بیشتری دارند، چالش دشوارتری بوده است.

براساس گزارش رویترز، به گفته دوگ پاتون، رییس SAE International که انجمن حرفه‌ای مهندسان خودرو در پنسیلوانیا است، جست‌وجوی تسلا برای مهندس در مکزیک منعکس کننده کمبود استعداد در این صنعت است.

ایسنا

کد خبر 72249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha