تیونینگ خلاقانه شرکت روس بر روی مرسدس بنز+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت تیونینگ تاپ‌کار ، دو نسخه از شاسی‌بلندهای مرسدس بنز GLE را بهینه‌سازی کرده داده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، شرکت تیونینگ روسی تاپ‌کار، از جدیدترین پروژه‌ی تیونینگ خود روی شاسی‌بلند مرسدس‌ بنز به نام GLE واگن و کوپه‌ی INFERNO رونمایی کرد. طبق سنت این شرکت، کیت بدنه‌ی آیرودینامیک این پروژه همانند سایر خودروها، با رعایت نکات مشترک و زبان طراحی کارخانه‌ی اصلی ساخته شده است.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

 نسخه‌ی تیونینگ شده‌ی GLE واگن، تحت عنوان INFERNO جسورانه‌تر و خشن‌تر از مدل استاندارد است. دلیل طراحی‌های محافظه‌کار شرکت‌های بزرگ همچون مرسدس‌ بنز، محدودیت‌های اعمال‌شده از جانب کارخانه است که دست طراحان را در تحقق این امر می‌بندد؛ اما طراحان کیت بدنه‌ی تاپ‌کار با آزادی عمل بیشتر، جسارت زیادی از خود به نمایش گذاشته‌اند. طراحی تهاجمی سپر جلو، کاپوت عضلانی از جنس فیبر کربن، گلگیرهای عریض، ورودی‌های جانبی هوا، سپر عقب به همراه دیفیوز از جمله تغییراتی هستند که برای خلق یک SUV سریع و پرهیجان کافی به نظر می‌رسند. 

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

فناوری‌های به‌کاررفته در این نسخه قابل توجه هستند. اکثر اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کیت بدنه از جنس فیبر کربن است که از الیاف کولار و توسط قالب‌هایی با فناوری ایجاد خلاً، جهت شکل‌گیری اجزای بدنه ساخته شده است. از آنجا که GLE کوپه و واگن به سنسورها و رادارهای متعددی مجهز شده‌اند، سپرهای جلو و عقب از موادی با قابلیت عبور امواج رادیوی ساخته شده که بر اساس فناوری‌های به‌کاررفته در صنعت حمل و نقل هوایی است.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

کیت بدنه‌ی این خودرو، شامل سپر جلو به همراه اجزای آیرودینامیک و دیفیوزر ( پخش‌کننده‌ی باد)، کاپوت فیبر کربن، اجزای عریض گلگیرهای جلو و عقب، سپر عقب با دریچه‌های هوا و دیفیوزر است. همچنین امکان سفارش رینگ‌های فوق‌العاده سبک ADV.1 وجود دارد. کیت بدنه‌ی مذکور برای تمامی نسخه‌های GLE واگن قابل سفارش است.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

متخصصان شرکت تیونینگ تاپ‌کار، طرح‌های منحصربه‌فردی برای داخل کابین GLE ارائه داده‌اند. در داخل کابین از متریال بسیار باکیفیت، گران‌بها و نادر استفاده می‌شود. چرم باکیفیت تمساح، اجزای فیبر کربن، چوب‌ گران‌قیمت و طلای ۲۴ عیار از جمله موادی هستند که در داخل کابین SUV لوکس و اسپرت GLE واگن INFERNO یافت می‌شود. امکان سفارش این نسخه در اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه و آسیا وجود دارد.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

اما نسخه‌ی کوپه‌ی GLE INFERNO نیز دستخوش تغییراتی شده است و شرکت تاپ‌کار در سطح بیرونی آن رنگ آبی GEM به کار برده است. در این نسخه خبری از اجزای فیبر کربن نیست. اما اکثر افرادی که با محصولات تاپ‌کار آشنا هستند؛ حتی در صورت عدم استفاده از اجزای فیبر کربنی در کیت بدنه، با نگاهی به لوگوی کوسه‌ای شکل این شرکت، به‌راحتی آن را تشخیص خواهند داد.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

کیت INFERNO برای GLE کوپه، شامل سپر جلوی سفارشی با اجزای آیرودینامیک، دیفیوزر، ورودی‌های بزرگ هوا، کاپوت سفارشی، رکاب‌های جانبی و رینگ‌های سبک ۲۲ یا ۲۳ اینچ است. رینگ‌ به‌کاررفته در خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید از نوع ۲۲ اینچ است. همانند نسخه‌ی GLE واگن INFERNO، سپرهای جلو و عقب این نسخه از جنس موادی با قابلیت عبور امواج رادیوی ساخته شده است. پیش از این، نسخه‌هایی از GLE INFERNO در رنگ‌های مشکی، قرمز و سفید نیز دیده شده بود.

مرسدس بنز GLE واگن INFERNO

کد خبر 72287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha