کد خبر 72310
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
چهل سال تحول در یک طرح بنز

پرشین خودرو: در مدل جدید این درب مانند اسلافش بدون قوس و برآمدگی ارائه شده است. این ساختار در چهل سال پیش یکی از ویژگی‌های سدان‌های لوکس محسوب میشد.

به گزارش پرشین خودرو، اگر شما از علاقه‌مندان به سدان‌های قدیمی W123 بنز هستید، باید به بررسی مدل‌های آتی W213 کلاس E بپردازید. این ارزیابی به شما نشان خواهد داد که بنز چه چشم‌اندازی را برای آینده پیش‌بینی کرده و با چه سیر تحولی به این روند و زبان طراحی دست یافته است.

این رندر نه تنها یک نگاه اجمالی به 40 سال تحول مرسدس بنز را نشان می‌دهد، بلکه حکایت از انقلاب صنعت اتومبیل‌سازی در طول زمان دارد.

چهل سال تحول در یک طرح بنز

با وجود اینکه 40 سال از تولید W123 می‌گذرد، استفاده از فرمول‌های نسل‌های پیشین در خودروهای مدرن کلاس E در طرح جدید به چشم می‌خورد. از جمله این ضوابط می‌توان به درب کشیده موتور در جلو اشاره کرد. در مدل جدید این خودرو درب موتور مانند اسلافش بدون قوس و برآمدگی ارائه شده است. این ساختار در چهل سال پیش یکی از ویژگی‌های سدان‌های لوکس محسوب میشد.

چهل سال تحول در یک طرح بنز

چهل سال تحول در یک طرح بنز

W123 قدیمی در اصل در ژانویه ۱۹۷۶ معرفی شد و در واقع آغاز یک موفقیت بود. به طوری که یک سال پس از آغاز تولید آن، در مدت کوتاهی پس از رونمایی به فروش رسید. تقاضای سیری‌ناپذیر خریداران تا حدی بود که مدل‌های کارکرده دست دوم نیز در سال اول با قیمت برابر محصول نو خرید و فروش می‌شدند.

چهل سال تحول در یک طرح بنز

با وجود این شباهت‌ها در طرح ارائه شده، به این نکته فکر کنید که اگر یکی از جوانان 1976 اینک طرح جدیدی از نسخه W213 کلاس E را ببینید، چه خواهد گفت.

چهل سال تحول در یک طرح بنز
عصرایران
کد خبر 72310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha