کد خبر 72340
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

پرشین خودرو: این محصول تنها 78 دلار قیمت دارد و به گفته شیائومی، با یک بار شارژ قادر است تا 30 روز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را در خود ذخیره کند. این ساعت هوشمند از طراحی اسپوت بهره می برد و از یک سنسور حرکتی 9 محوره در آن استفاده شده است.

به گزارش«پرشین خودرو»، بی انصافیست اگر بخواهیم محصولات کمپانی شیائومی را نوعی الگوبرداری از نمونه های تولید شده توسط کمپانی های ساکن در کوپرتینو بدانیم. اما اخیراً این شرکت چینی با همکاری شریک یعنی WeLoop که در زمینه تولید محصولات پوشیدنی فعالیت دارد، از ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان Hey 3S پرده برداشت که به عقیده بسیاری از کارشناسان، یک کپی کاری تمامی عیار از اپل واچ محسوب می شود.
 

 اولین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد


محصولی که تنها 78 دلار قیمت دارد و به گفته شیائومی، با یک بار شارژ قادر است تا 30 روز انرژی لازم برای روشن ماندن دستگاه را در خود ذخیره کند. این ساعت هوشمند از طراحی اسپوت بهره می برد و از یک سنسور حرکتی 9 محوره در آن استفاده شده است.

 اولین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد


صفحه نمایش این محصول برابر با 1.28 اینچ با وضوح تصویر 176 در 176 پیکسل عنوان شده و با پوششی از محافظ صفحه گوریلا گلکس 3 به منظور افزایش مقاومت آن در برابر ضربات و آسیب های احتمالی پوشانده شده است. این اسمارت واچ همانند بسیاری از مدل های مشابه موجود در بازار، به ویژگی پایشگر فعالیت مجهز شده و قادر است علاوه بر نمایش ضربان قلب و مقاومت در برابر نفود آب تا عمق 50 متری، موارد دیگری همچون میزان مسافت طی شده، سرعت، شدت فعالیت و غیره را نشان دهد.

 اولین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد


در رابطه با ویژگی های ارتباطی این محصول نیز می توان به بلوتوث 4.2 و GPS/AGPS + GLONASS اشاره کرد. وزن این ساعت تنها به 38 گرم می رسد و ابعاد آن نیز برابر با 42.6 در 35.66 در 11.15 میلیمتر عنوان شده است. از جمله سنسورهای تعبیه شده بر روی این دستگاه نیز می توان به ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نمای الکترونیکی و همانطور که قبلاً نیز عنوان کردیم سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

 اولین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد


همانطور که در تصاویر زیر می بینید، از لحاظ طراحی این ساعت شباهت نزدیکی به اپل واچ Nike + دارد که در سال گذشته میلادی توسط اپل روانه بازار شد. با این حال، اسمارت واچ شیائومی در رنگ های مشکی، قرمز و سبز عرضه خواهد شد.

 
اولین ساعت هوشمند شیائومی معرفی شد 

 

 

 

 

منبع: برترین ها

کد خبر 72340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha