کد خبر 72604
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
افزوده شدن تریم جدید به میتسوبیشی لنسر 2017

پرشین خودرو: شرکت ژاپنی میتسوبیشی اگرچه نسل جدید لنسر سدان اسپرت خود را برای آسیا بروزرسانی کاملی کرده اما در نسخه اروپایی شاهد تحولی نبودیم و همچنان طراحی نسل قبلی را شاهد هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، اما به تازگی تریم Limited Edition جدیدی برای لنسر 2017 در نظر گرفته شد تا مشتریان اروپایی نیز شاهد تحولاتی در این سدان با عملکرد بالا ژاپنی باشند. نسخه جدید قیمتی 20 هزار دلاری داشته و مدلی براساس نسخه ES 2.0 لنسر محسوب می شود.


از ویژگی این مدل باید به رینگ های مشکی 16 اینچی، آینه بغل های مشکی، سقف شیشه ای مشکی، جلوپنجره مشبک با حاشیه مشکی، چراغ مه شکن باریک و عمودی و برخی دیگر اشاره داشت.


با چنین ویژگی هایی لنسر 2017 طراحی اسپرت پیدا کرده و مطابق نظر افرادی بوده که دوستدار چنین مدلی هستند. البته لنسر یک مدل قابل توجه از برند میتسوبیشی محسوب شده و بیشتر مطابق یک خودرو اسپرت بوده تا سدانی معمولی.


در فضای داخلی کابین نیز تریم مشکی با خطوط قرمز رنگ در نظر گرفته شد که بیشتر در تریم های اسپرت شاهد آن هستیم. صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی با سیستم سرگرمی اختصاصی میتسوبیشی و پشتیبانی از اتوکارپلی و اندرویدی اتو، صندلی های پارچه ای، دوربین دید عقب و غیره از دیگر ویژگی های لنسر با تریم Limited Edition است.


در بخش پیشرانه همانند طراحی بیرونی از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر 148 اسب بخاری بهره می برد که در کنار گیربکس اتوماتیک CVT یک نسخه Limited Edition کامل خواهد بود.


شرکت میتسوبیشی قصد داشته نسخه Limited Edition لنسر را در اواخر سال جاری با قیمت 20 هزار دلاری عرضه دارد. در اوایل سال 2017 شرکت میتسوبیشی اعلام داشت که می خواهد تولید لنسر را در تابستان متوقف کند. بنابراین باید منتظر ماند تا شاهد معرفی نسل بعدی این سدان کامپکت و اسپرت بود.
 

کد خبر 72604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha