کد خبر 72856
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
تعمیرگاه های اختصاصی تسلا تاسیس می شود

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، تسلا قصد دارد تا اواخر سال میلادی جاری، تعمیرگاه‌های زیادی را برای ارائه خدمات مختلف به مشتریان خود راه‌اندازی کند. همان‌طور که می‌دانیم، تسلا قرار است مدل ۳ را به زودی راهی بازار کند. این شرکت به منظور اطمینان از ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود، تصمیم دارد با راه‌اندازی این بخش، خیال خود و مشتریان را راحت کند. با راه‌اندازی این تعمیرگاه‌ها، مشتریان می‌توانند تجربه بهتری بابت تعمیر خودروهای خود در صورت خرابی داشته باشند. پیش از این اقدام، مشتریان خودروهای تسلا برای تعمیر اتومبیل خود باید به تعمیرگاه‌های مجازی مراجعه کنند که صرفا زیر نظر تسلا موتورز فعالیت می‌کنند.

بیشتر دارندگان مدل‌های S و X تسلا، هنوز نگران تمام شدن گارانتی محصولاتشان نیستند. با این حال، تسلا می‌خواهد با احداث تعمیرگاه‌هایی در مناطق مختلف برای خودروهای سواری، پوشش خدمات خود را بیش از پیش گسترش دهد. این شرکت در حال حاضر، تعمیرگاه‌های سیاری را برای تعمیر اتومبیل مشتریان خود درنظر گرفته است. تعمیرگاه سیار در حقیقت کامیون‌های تجهیز شده‌ای هستند که به محل خرابی اتومبیل می‌آیند و تیم مکانیک، خودرو را در محل خرابی تعمیر می‌کند. این شرکت هم‌چنین تصمیم دارد تا در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، بیش از ۱۰۰ عدد تعمیرگاه سیار اضافه کند.

پیش از این اعلام شده بود که تسلا قصد ورود به عرصه وسایل نقلیه سنگین مثل کامیون و اتوبوس را دارد. به همین دلیل، این شرکت احتمالا در آینده تعمیرگاه‌های تجهیز شده‌ای را برای تعمیر وسایل نقلیه خود احداث کند.

کد خبر 72856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha