کد خبر 73018
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کشف سوخت قاچاق در کنگاور

پرشین خودرو: کرمانشاه- فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو،  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برخورد با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان کنگاور در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط یک دستگاه تانکر نفت کش از محور شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به سمت استان های مرکزی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی شهید "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، یک دستگاه تریلر مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت کوره فاقد هرگونه مجوز قانونی را شناسایی و در یک اقدام به موقع آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر، خودرو توقیف و اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سرهنگ براری هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزایش کسب و کار، رونق تولید داخلی و احساس امنیت شغلی شهروندان ایرانی و همچنین رضایتمندی مسئولان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست: برای مقابله با اقدامات سودجویانه قاچاقچیان، همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

کشف ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان "کنگاور" همچنین از کشف بیش از ۱۶ تن ذرت و ۲ تن برنج و ۲ تن تخمه آفتابگردان خارجی قاچاق و دستگیری دو نفر در این زمینه خبر داد.

براری بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله اجناس خارجی قاچاق از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به سمت استان های مرکزی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان "کنگاور" قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید "زنگنه" با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت، یک دستگاه کامیون حامل ۱۶۱۳۰ کیلو گرم محموله ذرت خارجی و خودروی ایسوزو حامل ۲۰۰۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰۰ کیلو گرم تخمه آفتابگردان خارجی را شناسایی و در یک اقدام به موقع آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده کالا های کشف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی بوده که کارشناسان ارزش تقریبی این محموله ها را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ براری با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری ۲ نفر در این زمینه، خاطرنشان کرد: اقلام مکشوفه پس از صورتجلسه به همراi صاحبان بار و تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزایش کسب و کار، رونق تولید داخلی و احساس امنیت شغلی شهروندان ایرانی و همچنین رضایتمندی مسئولان از پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست: برای مقابله با اقدامات سودجویانه قاچاقچیان، کماکان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

کشف ۱۱فقره سرقت در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف ۱۱ فقره سرقت و دستگیری یک نفر متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در داخل شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مرصاد این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متهم در حین سرقت شدند.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به ۱۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اقرار نمود که در این رابطه کلیه صحنه های سرقت بازسازی، و مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در خاتمه تصریح کرد: متهم این پرونده در اجرای دستور مقام قضائی با صدور قرار وثیقه مناسب جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

کد خبر 73018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha