کد خبر 73217
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
قیمت هوندا سیویک Si سدان و کوپه 2017 مشخص شد

پرشین خودرو: شرکت هوندا از 13 می فروش رسمی هوندا سیویک si سدان و کوپه 2017 را آغاز می کند و خریداران باید قیمت 24 هزار دلاری برای نسخه پایه هر دو مدل را پرداخت کنند.

به گزارش پرشین خودرو، مشتریان همچنین می توانند با لاستیک عملکرد تابستان سیویک را به قیمت 24975 دلار خریداری نمایند. شاید دو مدل در سبک بدنه نسبت به یکدیگر متفاوت هستند اما در پیشرانه یکسان می باشند. هر دو از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با خروجی قدرت 205 اسب بخاری بهره می برند. در کنار این پیشرانه گیربکس شش سرعته با سیستم دو چرخ جلو محرک و یک دیفرانسیل لغزش محدود قرار می گیرد.


دو مدل سدان و کوپه سیویک Si با ویژگی های استاندارد یکسانی همراه هستند. برای مثال همگی دارای قابلیت کنترل هوای دوگانه، سیستم گرمکن صندلی جلو، صفحه نمایش هفت اینچی، نشان دهنده تنظیمات افزایش توربو، تغییرات چراغ و یک G-meter هستند.


این قیمت نسبت به رقبای سیویک بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. برای مثال فولکس واگن GTI 2017 به قیمت 26415 دلار به فروش می رسد و فورد فوکوس ST نیز با قیمت 25650 دلاری در بازار عرضه می شود. سیویک در مقایسه با رقبا وزن کمتری داشته که در افزایش سطح آیرودینامیکی آن قطعا موثر خواهد بود.


اگر مشتریان مدل si سیویک را نمی پسندند باید تا اواخر بهار سال جاری که شرکت هوندا تصمیم دارد نسخه Type R را با قدرت بیشتری عرضه دارد، منتظر باشند.


اگرچه قیمت سیویک Type R مشخص نیست اما هوندا وعده قیمتی کمتر از 30 هزار دلار را داده است. این خودرو هاچ بک با پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر 306 اسب بخاری در کنار گیربکس شش سرعته و سیستم دو چرخ جلو محرک می تواند عملکرد بالایی از خود نمایش دهد و نسبت به رقبا پرتوان باشد.
 

کد خبر 73217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha