کد خبر 73631
۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
خودروی برای علاقمندان به حیوانات

پرشین خودرو: همچنین این خودرو به GPS، دوربین شکاری، دستکش چرمی برای نگه‌داری شاهین، روکشی برای سر پرندگان برای خریداران مجهز شده است.

به گزارش پرشین خودرو، علاقه به حیوانات و زندگی با آنها دردسرهای خاص خود را دارد. معمولا جابه‌جایی حیوانات خانگی با خودرو یکی از بخش‌های چالشی محسوب می‌شود و خود داستانی جداگانه دارد. اما در روزهای قبل بنتلی در شاهکاری دیگر نشان داد که برای این موضوع نیز راه‌کاری طلایی اندیشیده و ترذفندهای جدیدی در آستین دارد.

 این خودرو "فالکونری بنتایگا مولینر" نام دارد. اگر به یاد داشته باشید، بنتلی بنتایگا یکی از لوکس‌ترین کراس‌اوورهای حال حاضر دنیاست اما این برند با خود فکر کرده که باید میزان تجمل بنتایگا را بیش از پیش افزایش دهد و به همین منظور شاهد عرضه‌ی تریم جدید "مولینر" برای این مدل هستیم. اما بحث کنونی مدل فالکونری حد تجمل یا سامانه خاص و منحصربه فرد اتومبیل لوکس‌سازان نیست، در مقابل جذابیت این خودرو به دلیل ویژگی‌های خاصی است که برای پرندگان ارائه داده است. در واقع این خودرو امکانی را ارائه می‌دهد که پرندگان خود را به هواخوری ببرید و در شکار از آنها استفاده کنید.

بنتایگا بنتلی برای پرندگان اشرافی

تجهیزات مخصوص پرنده اشرافی شما در بخش پشت خودرو قرار گرفته و شامل قفسه نگه داری، سکوی استراحت بعد از پرواز می شود.

همچنین این خودرو به GPS، دوربین شکاری، دستکش چرمی برای نگه‌داری شاهین، روکشی برای سر پرندگان برای خریداران مجهز شده است.

بنتایگا بنتلی برای پرندگان اشرافی

محفظه ظرف غذا، فلاسک، پارچه و روکش‌های کوچک نیز برای پرنده نیز با جایگاه ویژه در خودرو تعبیه شده است.

بنتایگا بنتلی برای پرندگان اشرافی

 

اما این خودرو در کابین نیز امکانات ویژه‌ای برای دوست پردار و بلندپرواز شما دارد. در خودرو پرنده دارای سکوی ویژه‌ای است که روی آن نشسته و در کنار دست صاحبش حرکت کند. حمام آفتاب این خودرو در این حالت روی سطح مخملی جنس اعلا برای پرنده لذت بخش خواهد بود.

 

بنتایگا بنتلی برای پرندگان اشرافی

احتمال می‌رود مشتریان خوبی برای این خودرو در کشورهای عربی پیدا شود.

عصرایران

کد خبر 73631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha