نسخه ویژه بنتلی بنتایگا با پرنده شکاری به فروش می رسد!+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شکی در این موضوع نیست که بنتلی بنتایگا لوکس‌ترین خودروی شاسی بلند جهان است، اما لوکس‌تر از آن می‌تواند نسخه "مولینر" باشد که در اسفندماه سال گذشته با امکانات بیشتر در جریان نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس معرفی شد تا غرفه بنتلی شلوغ‌تر از همیشه به کار خود ادامه دهد.


حال این اواخر برمبنای همین مدل، یک نسخه ویژه‌تر تحت عنوان "Falconry" یا به فارسی "شاهین" معرفی شده است تا بهترین گزینه برای اشراف زادگان و مهم‌تر از همه شاهزادگان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باشد.


آموزش شاهین برای شکار و یا کمک کردن در امر شکار، یک قدمت بیش از 3000 ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تشخیص شکار و یا شکارهای مستقیم به وسیله این پرنده به شمار می‌رود که پس از مدت‌ها تبدیل به یک ورزش سرگرم کننده برای طبقات اشراف زاده و ثروتمند جامعه، بخصوص در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شده است.


حال با در نظر گرفتن پاراگراف بالا، کمپانی خودروسازی بنتلی یک نسخه ویژه از بنتلی بنتایگا مولینر با لقب جدید "Falconry" برای اشراف زادگان و شاهزادگان عربی و دیگر کشورهای سلطنتی آماده کرده است که در داخل کابین آنان از 430 قطعه چوبی مجزا استفاده شده است که قطعات چوبی دست ساز آن بر روی مجموعه داشبورد به نقش و نگاره‌های پرنده "شاهین" مزین شده است، اما ویژگی مهم‌تر این خودرو می‌تواند ساخت یک جعبه مخصوص در قسمت عقب کابین باشد که درون آن یک دوربین دوچشمی، دستکش‌های مخصوص برای نگهداری پرنده و... جاسازی شده است. برای نگهداری خود پرنده هم یک قطعه چوبی بر روی تکیه گاه دست میان صندلی‌های جلو تعبیه شده است.


در آخر به نظر می‌رسد که همراه با این خودرو، پرنده شاهین هم به مشتری تحویل داده می‌شود، زیرا هرچقدر شرکت سازنده از قطعات چوبی و امکانات ویژه در این شاسی بلند استفاده کند، قیمت نهایی آن به مرز 1 میلیون دلار نخواهد رسید، مگر اینکه پرنده شاهین هم بر روی این خودرو به مشتری تحویل داده شود!. ولی خب هنوز این موضوع تایید نشده و حتی قیمت آن هم کاملا فرضی تعیین شده است.

کد خبر 73682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha