مسافران از طرح برند سازی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای نفع می‌برند

پرشین خودرو: معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور رشد و ارتقای شبکه مسافربری را موجب ارتقای سطح خدمات و در نهایت منتفع شدن مردم دانست.

به گزارش پرشین خودرو،  محمدرضا سالک در مصاحبه با رادیو اقتصاد با بیان اینکه برند سازی در شرکت‌های مسافر بری متمرکز شده است، افزود: «در مراحل بعدی برند سازی به حوزه حمل و نقل کالا و... تسری می‌یاید.»
وی با اشاره به پراکندگی شرکت‌های مسافربری اتوبوسی در سراسر کشور، گفت: مردم با شرکت‌های متعدد سر و کار دارند که موجب سر درگمی مسافران شده است و مسئولیت شرکت‌های مختلف نیز به خوبی تقسیم بندی نمی‌شود.
سالک؛ گمنام بودن شمار بالایی از شرکت‌های مسافر بری اتوبوسی را موجب نا اطمینان مردم و فقدان خدمات دهی مناسب دانست و افزود: یکی از پیامدهای مهم برای دریافت خدمات از سوی مسافر، موضوع انتخاب آسان است که باید شرایط مناسبی در این حوزه ایجاد شود.

وی اطمینان سازی در برند‌های مسافربری را مهم‌ترین دستاورد در جهت خدمات دهی شناخته شده و معتبر برای مشتریان جاده‌ای برشمرد و گفت: اهمیت ایجاد برند‌های مسافربری در انتخاب آسان و مطمئن از سوی مردم دارای اهمیت است و برای دستیابی به این هدف باید فعالیت شرکت‌ها به صورت ساختاری توسعه یابد.
سالک شبکه سازی و ایجاد زنجیره در میان شرکت‌های مسافر بری متعدد را اولویت دستاورد برند سازی مسافر بری دانست و گفت:: این شبکه برای حفظ نام و اعتبار خود، خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه می‌دهند و در غیر اینصورت مشتریان خود را از دست خواهند داد.

معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور رشد و ارتقای شبکه مسافر بری را موجب ارتقای سطح خدمات و در نهایت به نفع مردم عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در اقدامی خود خواسته امکانات و اعتبارات شرکت‌ها تجمیع شود و برندی بزرگ مقیاس برای ارائه خدمات مسافر بری شکل گیرد.

سالک با اعلام اینکه ممنوعیتی برای فعالیت شرکت‌های مسافربری به صورت مستقل وجود ندارد، ادامه داد: «زمینه‌ای برای تشویق این شرکت‌ها برای تجمیع و شکل دهی برند‌های بزرگ ایجاد شده است و دستگاه‌های ناظر نیز نظارتی موثر را در قبال این برند‌ها صورت خواهند داد.»

وی رشد سرمایه گذاری در قالب برند‌های مسافر بری و افزایش سود آوری را متذکر شد و افزود: «محصول این سرمایه گذاری در رشد صنعت و خدمات برای مردم موثر خواهد بود و افزایش ایمنی و ارتقای امنیت سفر‌ها نیز از دیگر دستاوردهای برند سازی شرکت‌های مسافر بری است.»

سالک بزرگ‌ترین امتیاز برای شرکت هایی که قصد الحاق به برند‌های مسافر بری را دارند، بهره مندی از امتیازات این زنجیره دانست و خاطر نشان ساخت: «از طرفی شرکت‌های ملحق شده باید تابع مقررات باشند و متاسفانه این ناوگان با وجود عمر مناسب تجهیزات و خدمات، با مشکل مدیریت مواجه است.»

 

کد خبر 73702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha