کد خبر 73789
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
واردات کیاو بنز متوقف شد

پرشین خودرو: نمایندگی های کیا و بنز هنوز موفق به تمدید اعتبار خود برای واردات خودروها نشدند و عملاً واردات این محصولات متوقف شده است.

به گزارش پرشین خودرو،  براساس اعلام وب‌سایت "دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور"، از آذرماه سال گذشته اعتبار شرکت واردکننده خودروهای کیا به اتمام رسیده و عملاً از آن تاریخ در لیست جدید خودروهایی که مجوز ثبت سفارش داشتند اسم این خودرو حذف و توقف واردت آن اعمال شده است.

در حال حاضر 6 ماه از اتمام نمایندگی واردات این خودرو در کشور می‌گذرد اما هنوز نمایندگی موفق به تمدید اعتبار خود برای واردات خودروهای کیا نشده است.

همچنین از 19 اردیبهشت ماه امسال، اعتبار شرکت واردکننده محصولات بنز به اتمام رسیده و هنوز مجوز جدیدی برای این شرکت در سایت دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور درج نشده است.

 براساس دستورالعمل واردات خودرو که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده، تمام واردکنندگان خودرو ملزم به دریافت مجوز نمایندگی از شرکت خودروساز خارجی صاحب برند یا نماینده رسمی و اصلی این شرکت‌ها، شده‌اند در غیر این صورت امکان واردات محصولات را نخواهند داشت.

کد خبر 73789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha