انتشار تصاویر جاسوسی از بی ام و Z4 منشر شد

پرشین خودرو: شرکت بی ام و سال ها پیش نسل سوم Z خود را معرفی کرد و حال نوبت آن رسیده که بزودی شاهد معرفی نسل چهارم کوپه کامپکت کمپانی باواریایی باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، در سال 2016 تصاویر جاسوسی متعددی از Z4 منتشر شد که نشان می داد بی ام و سخت در حالت تست آن است. به تازگی نیز دسته دیگری از تصاویر جاسوسی منتشر شده که این مدل را کاملا در استتار نشان داده و طراحی جدیدی را وعده می دهد.


مدل آشکاری با سقف کروک پارچه ای رویت شده و درک درستی نمی توان از طراحی مدل داشت. گفته می شود بی ام و قصد داشته پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ 200 اسب بخاری برای این مدل درنظر گیرد که به عنوان پیشرانه یک خودرو کامپکت کوپه مدلی کارآمد است.


تصاویر جاسوسی Z4 را تحت تست در پیست نوربرگرینگ نشان می دهد که بیشتر تست های پایانی در آن صورت می گیرد. شرکت بی ام و انتظار می رود دو نسخه sDrive30i و M40i از این مدل را عرضه دارد که عملکرد بالاتری از خود نشان می دهد. برای مثال پیشرانه شش سیلندر توربوشارژ در پیست نوربرگرینگ عملکرد بالایی توانست از خود نشان دهد.


باتوجه به تصاویر جاسوسی، Z4 دارای طراحی جدیدی بوده که آن را نسبت به نسخه پیشین متفاوت می سازد. بنابراین باید این محصول کمپانی بی ام و را مدل قابل توجهی دانست.


از رقبا Z4 باید GT 86 تویوتا را نام برد که می تواند مدلی قدرتمندتر به شمار رود. گفته می شود این نسل سری Z بی ام و از پلتفرم یکسان با سوپرا نسل بعدی بهره می برد.


دو اتومبیل سال 2018 در کارخانه مگااشتایر اتریش تولید شده و معرفی نیز اواخر سال صورت می گیرد. در سال بیش از 60 هزار دستگاه دو مدل تولید خواهد شد.
 

کد خبر 73854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha