بازگشت سایپا دیزل به روزهای اوج

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت سایپادیزل، با اشاره به برنامه های گسترده این شرکت در جهت افزایش سهم بازار، ابراز امیدواری کرد، شرکت سایپادیزل به روزهای اوج خود باز گردد.

به گزارش پرشین خودرو،‌ رسول محمدصادقی در سخنان خود در نشست سراسری نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سایپادیزل با تأکید بر ارادة هیأت مدیره بر رفع موانع موجود و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون و برون سازمانی، از برنامه های گسترده این شرکت در راستای افزایش سهم بازار و فروش محصولات خبر داد.

مدیرعامل شرکت سایپادیزل، ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی معظم له خاطرنشان کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان مرجع تمام اقدامات در شرکت سایپادیزل مورد توجه همه ارکان مجموعه است و در این راستا، با مذاکرات متعددی که با شرکای خارجی خود نظیر؛ ولوو، رنو، دانگ فنگ، فوتون و ... داشته ایم، افزایش عمق ساخت داخل محصولات تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت سایپادیزل به توسعه سبد محصولات خود در سال جاری تأکید کرد: در حال حاضر شرکت سایپادیزل، متنوع ترین سبد محصول در تمامی رده های کامیونت و کامیون های باری، کمپرسی و کشنده را در بین خودروسازان تجاری داراست، که با هدف گذاری های صورت گرفته، در سال جاری، محصولات جدیدی نیز به این سبد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل سایپادیزل همچنین با اشاره به اهمیت و نقش تعیین کننده نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور، اضافه کرد: خروج 70 هزار دستگاه خودروی تجاری فرسوده از چرخه حمل و نقل و جایگزینی خودروهای نو و باکیفیت، فرصت مناسبی است تا ضمن ارائه خدمتی مهم و زیرساختی به صنعت کشور و فعالان حوزه حمل و نقل، زمینه های ایجاد اشتغال و کار مضاعف را در شرکت سایپادیزل فراهم نمود.

محمدصادقی همچنین، از مذاکرات متعدد سایپادیزل با بانک های عامل طرح نوسازی برای تأمین به موقع منابع مالی مربوط به این طرح خبر داد و افزود: در حال حاضر، یکی از اولویت های مهم، موضوع تأمین منابع مالی و سهولت در پرداخت تسهیلات مقرر شده به مشتریان است که به یاری خداوند و همکاری بانک های طرف قرارداد، این امر در حال پیگیری و انجام است و از این پس، شاهد شتاب بیشتری در تحویل خودروها به مشتریان خواهیم بود.

عضو هیأت مدیره شرکت سایپادیزل، همچنین ضمن تأکید بر نقش حیاتی خدمات پس از فروش در صنعت خودرو، خاطرنشان کرد: بازنگری رویه های موجود بر اساس نگاه استراتژیک به مقوله خدمات پس از فروش و افزایش کمی و کیفی ارئه خدمات به مشتریان در شرکت خدمات فنی رنا، از دیگر برنامه های مهم سایپادیزل در سال جاری به شمار می آید.

محمدصادقی در ادامه با اشاره به نقش مهم و بسزای نمایندگی های فروش به عنوان پیشانی اصلی ارتباط با مشتری در اقصی نقاط کشور، یادآور شد: یکی از وظایف نمایندگان محترم، انعکاس بازخوردها و نظرات مشتریان به شرکت مادر است که چنانچه این مهم به درستی و با درک صحیح از خواسته های مشتری صورت پذیرد، ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان و تسریع در برآورده نمودن نیازهای ایشان، زمینه های رشد و بهره وری در سازمان را فراهم خواهد نمود.

وی در پایان از استقبال مجموعه مدیریتی سایپادیزل از نظرات و پیشنهادات سازنده نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش بعنوان یکی از ارکان اصلی خانواده بزرگ سایپادیزل، خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با برگزاری بیشتر جلساتی از این دست، شاهد تعامل بیشتر زنجیره مشتریان، نمایندگان و شرکت های سایپادیزل و رنا در راستای بهبود وضعیت عملکردی در بخش های مختلف کاری خواهیم بود.

کد خبر 73989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha