«لوتوس» با مدیریت «جیلی» چه شکلی خواهد بود؟

پرشین خودرو: گروه بین الملل

به گزارش پرشین خودرو، شرکت لوتوس قصد داشته در سال 2020 نسل جدید الیزه سوپراسپرت کوچک خود را معرفی کند. شرکت لوتوس در سال 2010 بود که مفهومی الیزه را معرفی کرد و خبر از عرضه آن در آینده نزدیک داده بود. قرار بود در سال 2015 این مفهومی به تولید برسد اما لوتوس دیگر هیچ اشاره ای به نسخه تولیدی نداشت و تاکنون نیز این شرکت چند ملیتی بدون انتشار جزئیاتی باقی ماند و اطلاعات کافی ارائه نداد.


اما باید تا معرفی نسل چهارم الیزه باید تا پایان دهه منتظر ماند و نمی توان به شایعات همیشگی اکتفا کرد. از آنجایی که اخیرا جیلی سهام لوتوس را از پروتون به عنوان شرکت مادر خریداری کرد، باید انتظار داشت که نسل بعدی لوتوس مطابق با طراحی شرکت چینی جیلی باشد تا لوتوس بریتانیایی.


بنابراین انتظار داریم طراحی متفاوت از مدل های پیشین با ساختاری ساده و نسبتا اسپرت باشد. جیلی متعهد بوده تا پتانسیل کامل لوتوس را به نمایش بگذارد و برای انجام آن قصد داشته سرمایه گذاری بزرگی انجام دهد.


باتوجه تصویر رندر شده جدید، لوتوس الیزه آینده طراحی آینده‌نگرانه داشته و ساختاری نسبتا شبیه به مدل های فعلی در آن مشاهده می شود.


طراحی تهاجمی با بدنه ای پهن رویکرد بزرگ جیلی را برای آینده لوتوس نشان می دهد. در بخش عقب نیز تصاویر یک مدل برجسته را نشان می دهند که در مقایسه با لوتوس فعلی بسیار متفاوت است. با کیت aero که جیلی می خواهد برای الیزه به کار گیرد قطعا تحول بزرگی در طراحی آن به وجود خواهد آمد.


البته شباهتی با Alpine A110 رنو نیز در این تصاویر مشاهده می شود. به هر حال باید تا اواخر دهه منتظر ماند تا شرکت جیلی این محصول را متحول کرده و با عناصر طراحی خود روانه بازار کند.
 

کد خبر 74012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha