تصویری از مدل 2018 تویوتا پرادو منتشر شد+عکس

پرشین خودرو: تویوتا پرادو یکی از شاسی بلندهای پرطرفدار در منطقه خاورمیانه و استرالیا به شمار می رود. خودرویی که عملکرد بالایی به عنوان یک مدل آف رود دارد.

به گزارش پرشین خودرو، تاکنون چند نسل پرادو را شاهد بودیم و حال نوبت آن رسیده تا بزودی شرکت تویوتا مدل فیس لیفت آن را در آینده نزدیک معرفی کند. به تازگی تصویری غیررسمی منتشر شد که بخش جلو مدل فیس لیفت پرادو 2018 را نشان می دهد.


خودرویی که شباهتی به نسل جدید لندرکروزر پیدا کرده و جلوپنجره مشکبی شامل حال آن شده است. چراغ ها دیگر به شکل یک خط به قسمت پایین عمود نمی شوند و تویوتا تصمیم گرفت چراغ جلویی استاندارد اما با طراحی جدید به کار گیرد.

 



مدل فیس لیفت پرادو قطعا در مقایسه با مدل پیشین یک مدل شایسته ای بوده و انتظار می رود محبوبیت این شاسی بلند شرکت ژاپنی را دوچندان سازد.


در ساختار فیس لیفت پرادو تویوتا همانند نسخه پیشین بوده و بیشتر تغییرات شامل حال بخش جلو خواهد شد. یکی دیگر از نکات جالب در فیس لیفت پرادو وجود صفحه نمایش لمسی 8 اینچی بوده که در کنار سیستم سرگرمی اختصاصی تویوتا با کنترل های سوئیچی و کلیدهای مختلفی در اطراف همراه است.


اگر این تصاویر حقیقت داشته باشد انتظار داریم تویوتا نسخه متفاوتی از مدل فعلی پرادو را معرفی کند. پرادو در کشور ایران نیز طرفداران بسیاری داشته و یک مدلی به نام لندکروزر پرادو در کشورهای مختلف شناخته می شود.


گذشته از ویژگی های فوق سیستم ایمنی و رفاهی مختلف، مدل آینده پرادو را به محصولی قابل توجه تبدیل می کند. نسل چهارم پرادو در اواخر سال 2009 معرفی شد و هر سال تنها فیس لیفتی از آن معرفی می شد.


براساس گزارش ها فیس لیفت جدید 12 سپتامبر سال جاری راهی بازار ژاپن می شود و مشخص نیست چه زمانی در بازارهای دیگر به فروش خواهد رسید.
 

کد خبر 74144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha